PROMOSI HARI MALAYSIA 2019 DI TEXAS CHICKEN MALAYSIA


Menelusuri sambutan Hari Malaysia pada 16hb September 2019 yang akan datang, Texas Chicken berbesar hati nak bagi harga murah untuk hidangan istimewa mereka. Wah !! Terus lapar teruk kan ? Walaupun resepi ayam goreng yang telah berusia 67 tahun namun rasa yang authenthic memberi kelainan pada selera peminat khusus Texas Chicken. Pergilah mana-mana cawangan pun, rasanya tetap sama dan tak berubah.


TEXAS CHICKEN MALAYSIA


Set sajian utama iaitu ayam goreng yang lazat dan rangup di luar, berjus di dalam dengan saiz yang mampu mengenyangkan didatangkan dengan air berkarbonat FREE flow dan side dish yang pelbagai sudah tentunya membuatkan sesiapa sahaja terliur. E—Masa kakak menaip ni pun kecur airliur tau. Hee~

Set dan sides yang kakak mesti selalu order jika nak makan kat Texas Chicken
Bagi meraikan 1 juta followers Texas Chicken di Facebook dan atas tanda terima kasih kepada korang yang menyokong Texas Chicken selama ni – dorang akan melanjutkan promosi Merdeka Deal yang telah berlangsung pada Hari Malaysia nanti.

Nah !!
Kalau sebelum ni korang tak sempat grab harga murah tu, apa kata pada 16hb September ; Isnin nanti korang serbu mana-mana outlet Texas Chicken untuk grab Malaysia Day Deal iaitu set dua ketul ayam ( spicy / original ) bersama FREE flow air berkarbonat pada harga RM 6.90 je (NP: RM14.90) !!


Set berbaloi Malaysia Day Deal. Dapat 2 ketul ayam goreng (spicy/ori) + 1 minuman berkarbonat (refill percuma) hanya untuk RM6.90 (NP: RM14.90). Kakak pun add on side 1 pc Honey-Butter Biscuit (RM1.60).

Didatangkan dengan minuman berkarbonat, set yang kakak ambil ni berharga RM 14.90 tapi pada Hari Malaysia nanti korang akan jimat RM 8.00 !! Banyak tu !!

Tapi kalau korang nak tambah side dish, cuma berharga RM 1.60 je setiap satu !! Ada empat pilihan iaitu :

  • 1pc Honey-Butter Biscuit
  • Mashed potatoes (Regular)
  • Coleslaw (Regular)
  • Flavoured Rice


Tempat lain memang tak de biskut mentega ni – dibakar segar setiap hari bagi memenuhi permintaan pelanggan. Hee~ Sebiji biskut ni pun tak cukup untuk kakak dan anisb baiklah harganya murah. Boleh beli banyak dan bawa balik.

Kalau korang belum sempat explore menu-menu lain yang ada di Texas Chicken, mungkin link kat bawah ni boleh membantu.



Cuba teka ada berapa side dish dalam menu kakak ni ? Hee~


LOVE :
ATIE ADNAN

2 comments:

  1. lama tak layan ayam grg texas nih... tengok gambar tu buat terliur je

    ReplyDelete
  2. walawehhhh
    favorite nih
    lapar pula tengok ayam goreng dua ketul tu

    ReplyDelete

Powered by Blogger.