JOYLEE™ IPUMP TEKNOLOGI CANGGIH MEMUDAHKAN PROSES PENYUSUAN IBU KEPADA ANAK

Menjadi ibu pada awal kelahiran merupakan saat yang paling bemakna dan apabila telah membuat keputusan menjadi seorang ibu sudah tentu misi penyusuan eksklusif untuk anak merupakan keputusan terbaik dan KINI - JOYLEE™ Ipump dapat membantu ibu-ibu yang berhasrat murni meneruskan penyusuan eksklusif kepada anak-anak selama mana yang boleh !! Wah !!

Cheap Breastpump

Kalau korang rajin explore pelbagai artikel yang menyampaikan betapa banyak kelebihan menyusukan anak-anak secara eksklusif, mesti korang lebih peka dan MAHU melanjutkan proses penyusuan supaya kelebihan proses tersebut dapat membantu kedua-dua ibu dan anak. Kakak memang teruja sangat kalau jumpa geng yang bersemangat dengan penyusuan eksklusif ni. Hee~


BREASTPUMP JOYLEE™ ; IPUMP


Berkesempatan menjadi antara yang pertama melihat dan mempelajari sedikit sebanyak fungsi dan istimewanya breastpump JOYLEE™ Ipump dengan memperkenalkan tagline Grow Up With Joy yang dapat memudahkan ibu-ibu bekerja meneruskan proses penyusuan tanpa memudaratkan aspek lain.

Breastpump Murah

Bagi menggalakkan proses penyusuan untuk anak-anak, JJOYLEE™ Ipump direka khusus untuk mereka yang tak suka buat kerja renyah ( Ya !! Macam kakak jugak !! Hahahaha~ ) tetapi sangat mementingkan keselesaan semasa proses sedang berjalan. Selain mempunyai 27 jenis sedutan dari tenaga rendah hingga maksima memberi kesesuaian untuk ibu-ibu menyusun jadual sesuai dengan aktiviti mengepam.

Bagi memudahkan ibu-ibu membuat rekod, JOYLEE™ Ipump merupakan satu-satunya breastpump yang mempunyai skrin mudah rekod supaya ibu-ibu tidak terlepas tarikh dan jumlah susu yang telah dipam.

Tips Banyakkan Susu Badan

Ibarat mimpi ngeri pada setiap ibu yang meyusukan anak, bila payudara mula kendur - dia punya selfconfidence boleh jatuh segedebuk begitu. Hee~ Nah !! Tidak akan terjadi sagging bila ibu-ibu menggunakan JOYLEE™ Ipump kerana mesin berteknologi tinggi ini direka mengikut bentuk payudara ( Sfera ) bagi menyediakan perlindungan dan memberi sedutan yang selesa tanpa menarik kulit payudara.

Jangan tak tau, JOYLEE™ Ipump juga mampu 'mengurut' lembut payudara bagi mengalakkan pengeluaran susu dengan peningkatan sedutan sebanyak 100 kali dalam setiap satu minit. Jadi !! Takkan ada isu lain yang memperkatakan tak cukup susu badan untuk menyusukan anak-anak secara produktif ya. JOYLEE™ Ipump dapat menyelesaikan masalah tu.

BENGKAK SUSU ? Ya !! Antara mimpi ngeri untuk ibu-ibu yang masih dalam pantang. Sakitnya memang tak de diskaun sampai boleh demam ya. JOYLEE™ Ipump dapat membantu untuk pengepaman yang efektif dan tidak menyakitkan. 

Bondahaven

Bagaikan satu mesin pintar yang mempu memberi apa yang diinginkan untuk ibu-ibu meneruskan proses penyusuan tanpa perlu bimbang mengenai supply, JOYLEE™ Ipump direka secara ergonomik didatangkan dalam satu set termasuk :

  • Breastpump JOYLEE™
  • Beg Penyimpanan Susu JOYLEE™
  • Nursing Cover JOYLEE™
  • Pek Ais JOYLEE™
  • Jaminan Mesin Untuk 1 Tahun


"Dan ibu-ibu hendaklah menyusukan anak-anak mereka selama dua tahun genap iaitu
bagi orang hendak menyempurnakan penyusuan itu ; dan kewajipan bapa pula ialah memberi
makanan dan pakaian kepada ibu itu menurut cara yang sepatutnya.."

Surah al-Baqarah ayat 233


PROMOSI TERKINI JOYLEE™ IPUMP



Sembang pun sembang jugak kan ? Tapi untuk korang pembaca setia blog kakak dan teringin untuk memberi penyusuan eksklusif untuk anak-anak dan mendapat manfaat daripada proses ini, korang boleh dapatkan JOYLEE™ Ipump pada harga RM 497.00 !!


LOVE ;
ATIE ADNAN


4 comments:

  1. asal dia xpanggil aku datang event nih
    aku pun nak cover juga
    sob sob sob

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha~ nak aku balas kasar ke baik2 hans ?

      Delete
  2. Mudah dah sekarang. Senang pulak nak guna tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu qiss.. serba mudah dah sekarang ni.. al maklum lah, zaman serba nak kena cepat kan.. hee~

      Delete

Powered by Blogger.