IDEA HADIAH KAHWIN BAWAH RM 100.00 YANG BOLEH DIBELI DI SHOPEE

Kalau ada masa terluang, kakak berani jamin - tak Netflix, Shopee dan itu je lah berulang kali korang buka sepanjang Perintah Kawalan Pergerakan ni dan timbul idea kakak nak kumpulkan semua barang kelengkapan rumah yang boleh korang beli di Shopee.


Idea Hadiah Kahwin Untuk Kawan

Kakak pun dah tak sedar berapa banyak kakak habis kat Shopee sepanjang PKP ni tapi tak pe lah, alang-alang tak dapat masuk shopping mall - Shopee pun okay lah buat lepas gian. Hee~ Kakak sendiri pernah pening kepala sebab tak tau nak beli apa untuk dijadikan hadiah kalau pergi ke majlis kahwin kawan-kawan atau sedara-mara, seganlah kan pergi dengan tangan kosong. Nah !! Kakak kongsikan beberapa idea yang mungkin korang boleh jadikan hadiah untuk mempelai.

Kalau nak dibandingkan harga memang kat Shopee jauh lebih murah dan berbaloi lah. Dan ini adalah cadangan kakak, kalau korang ada cadangan lain jangan lupa kongsi kat ruang komen ya.



46PCS TOOL BOX SET = RM 24.90



Ini memang wajib ada juga kat setiap rumah untuk kerja-kerja bertukang. Hee~ Best nya tool box set ni, pemegang pemutar skru ni dapat digunapakai untuk ke semua jenis mata skru. Nah !! Tak payah nak beli banyak-banyak pemutar skru kan ? Satu box ada banyak mata, puas hati ha..


Set Pertukangan Murah

 BELI DI SINI --> https://bit.ly/3bjaS4R


Satu set ni ada : 21 x screwdriver sockets ( T10, T15, T20, T25, T30, T40, H3, H4, H5, H6, H7, H8, S4, S5.5, S7, PH1, PH2, PH3, PZ1, PZ2, PZ3 ), 13 x 1/4" DR sockets ( 4, 4.5, 5, 5.5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14mm ), 3 x Hex Key wrenches ( 1.5, 2, 2.5mm ), 1 x 1/4" DR universal joint, 1 x 1/4" x 2" extension bar, 1 x 1/4" x4" extenson bar, 1 x 1/4"x6" flexible extension bar, 1 x 1/4" DR sliding bar, 1 x 1/4" quick drop ratchet handle, 1 x 6" spinner handle, 1 x adaptor dan 1 x storage case.



DOUBLE BURNER GAS STOVE = RM 85.50



Untuk mempelai baharu memang kena ada lah ni, kalau tak tak berasap lah dapur kan ? Hee~ Jenama Elba ni memang jenama yang diyakini sebab kakak sendiri pakai dapur gas double stove jenama Elba ni, - tahan lama dan harga pun mampu milik.

Dapur Gas Murah

BOLEH BELI SI SINI --> https://bit.ly/3cp3qGq


Diperbuat daripada keluli tahan karat yang tebal, dapur gas ini bersaiz 710mm ( L ) x 370mm ( W ) x 85mm ( H ) ini diberi waranti SATU TAHUN oleh peniaga. Ha !! Berjenama, berbaloi dan ada waranti. Nak apa lagi sis ?



VEGETABLE SLICER WITH STAINLESS STEEL BLADE = RM 10.80



Apa lagi kan kalau bukan kelengkapan dapur untuk memasak dan INI wajib ada kat setiap rumah bagi memudahkan kerja masak-memasak. Agittew-- Satu set ni boleh potong pelbagai corak dan gaya - namakan saja kentang, bawang, keju, lobak merah, tomato, timun, halia, bawang putih, buah-buahan. Siap gaes--

Hadiah Untuk Pengantin


BOLEH BELI DI SINI --> https://bit.ly/2Wr5V5C


Dah tak payah beli banyak-banyak pisau lagi, menyemak dapur je sebab dalam satu set ni ada enam bilah pisau keluli tahan karat boleh tukar bersama bekas plastik tebal. Siap !! Nak pening lama-lama cari hadiah kahwin pun tak de point kan ? INI boleh beli lapan belas.


RICE COOKER = RM 68.00



Berkapasiti 1.8 liter dan sangat sesuailah untuk pasangan yang baharu kahwin yang baru nak mulakan hidup. Agittew--


Rice Cooker Murah

BOLEH BELI DI SINI --> https://bit.ly/3dHJoay

Confirm dibungkus kemas oleh seller, Midea Rice Cooker warna pink ni didatangkan dengan periuk masakan dengan ketebalan 1.0 mm yang tidak mudah lekat dan sangat senang untuk dibersihkan. Kalau ikut butiran dari iklan ni, memang seller ada bagi FREE GIFT berupa senduk nasi dah lapisan berlubang yang menjadikan rice cooker ini berfungsi sebagai kukus.

Style gile kan buat siakap kukur limau..
Sedap !! Hee~


CERAMIC TABLEWARE =  RM 18.97 - RM 50.24



Dah jadi trend bila hadiah kahwin measti ada set pinggan mangkuk, kan ? Hee~ Dan ini adalah antara koleksi yang sangat cantik dan esuai untuk dijadikan hadiah buat mempelai yang baharu mula untuk hidup bersama.

Nah !!
Kakak pun berkenan sebenarnya dan dah masukkan dalam cart untuk checkout nanti nanti.

Pinggan Viral Jalan Tengku Abdul Rahman

Cantikkan dan sudah tentunya harga masih dalam bajet korang. Kakak suka kombinasi warna biru dan putih yang elegant - sesuai untuk dijadikan pemangkin semangat buat penganting baharu. Mesti setiap kali pengantin makan, teringat-ingat kat si pemberi. Agittew--


BOLEH BELI DI SINI --> https://bit.ly/2Lt9cep


Sebenarnya banyak lagi idea lain yang korang boleh dapatkan di Shopee mengikut kesesuaian bajet korang. Dari barangan dapur, pakaian, kasut, kelengkapan rumah ataupun barangan dapur - semua ADA gais. Yang penting nak memberi hadiah perkahwinan ni ikut niat korang dan pastikan bukan barang yang merepek supaya tidak mengundang pembaziran. Kalau boleh berilah dengan ikhlas dan barangan tersebut boleh diguna oleh pengantin, tak de lah terperuk kat dalam almari dapur dorang yang akhirnya menjadi tempat berkumpul habuk dan sarang labah-labah.

Jangan lupa singgah laman web Shopee ataupun install lah aplikasi Shopee untuk membeli-belah.



LOVE ;



6 comments:

  1. Skrg ni macam2 boleh beli online kan lagi2 kat shopee

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu.. sebenarnya lagi jimat beli online.. hee~

      Delete
  2. Musim-musim pkp ni kekang kerap asyik asyik bukak shopee ni .rambang mata tengok sana sini . Kadang ada juga harga yang berbaloi . Boleh tahan jugak murah tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha~ sama !! bukak tutup bukak tutup ntah berapa kali sehari tah..

      Delete
  3. Brg2 shoppee mmg murah2

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul dik.. kalau pilih betul2 memang lebih berkuliti dari apa yang ada kat kedai.. hee~

      Delete

Powered by Blogger.