MARRYBROWN BERBALOI PUASA ; RASA SEDAP JIMAT POKET

Sesekali tutup dapur dan hanya menunggu runner dari syarikat penghantaran membuat penghantaran dah tentu habis segala penat menguruskan rumah tangga sedari pagi dan kali ni kakak memilih untuk mencuba set Berbaloi Puasa dari Marrybrown yang katanya lebih murah dan rasa sama macam sebelum-sebelumnya.


Marrybrown Set Berbuka Puasa

Bukan reward untuk kakak je tapi untuk anak-anak yang memang sangat menggemari ayam goreng dari Marrybrown – cukup rasa dengan potongan ayam yang besar. Terliur !! Hee~


SET BERBUKA PUASA MARRYBROWN



Kalau alamat rumah kakak, memang outlet IOI Mall, Puchong lah paling dekat – apa lagi, alang-alang dapur tutup kakak order je lah dan sudah tentunya :

  • Nasi untuk Nur Hilmi
  • Ayam goreng untuk Nur Aiman
  • Cheesy Wedges untuk Nur Aina

Kena utamakan anak tekak dorang sebab dorang yang berusaha untuk berpuasa dengan sempurna. In shaa Allah. Jadi kakak tumpang-tumpang je lah.

Bagi melengkapkan ke semua permintaan tiga ketul Nur tu, kakak tertarik dengan Set B Promosi Berbaloi Puasa Family Meals yang berharga RM 49.90 ni. Ye lah. Ada :

  • 2 x Nasi Lemak Ayam Goreng
  • 5 x Ayam Goreng ( boleh mix – original + spicy )
  • 12 x Nugget Ayam
  • 1 x Cheesy Wedges
  • 2 x Kentang Goreng
  • 1 x Coca Cola ( botol besar )

Dari berbuka bawa ke sahur semua ni gais. Hahahaha~ Memang berbaloi lah. Tapi bukan ada set ni je, ada tiga pilihan set lain – kakak letakkan kat bawah ya. Manalah tau korang berkenan juga dan kebetulan dapur korang tutup macam kakak ke kan. Hahahaha~


BELI 1 PERCUMA 1



Ni kalau korang tak ramai lah sebab set pun BELI 1 PERCUMA 1 tapi bonusnya kalau korang bujang dan memang nak makan sendiri, boleh lah beli untuk berbuka dan simpan satu set untuk bersahur.


Menu Berbuka Puasa Jimat
Terhad kepada tiga kali penebusan untuk satu transaksi !!

Tapi set Beli 1 Percuma 1 ni untuk takeaway je lah, tak de untuk delivery ya. Yang menariknya ada banyak pilihan rasa seperti Bubur Ayam, Cheesy Wedges, Chicken Sausage Burger, Mushroom Soup dan juga Chicken Nuggets.

Promosi ini berlangsung dari 27hb April hingga 23hb Mei 2020


ISTIMEWA RAMADHAN



Konsep dia sama macam BELI 1 PERCUMA 1 kat atas tu tapi Istimewa Ramadhan boleh dipesan melalui GrabFood ataupun FoodPanda dengan harga bermula dari RM 20.00 je dan antara menu yang ditawarkan adalah :

  • Nasi Lemak MB Combo x 2 = RM 20.00
  • MB Hotouch Burger Combo x 2 = RM 20.00
  • MB Lucky Plate Combo x 2 = RM 22.00

Set Berbuka Puasa

Promosi ini berlangsung dari 29hb April 2020 hingga 23hb Mei 2020.


FAMILY MEALS MARRYBROWN



Ini kalau ahli keluarga ramai dan semua mempunyai selera anak tekak masing-masing – memang ngam dah wey. Hee~ Sebab dalam satu set ni ada nasi, ayam goreng dan juga kentang.


Berbuka Puasa Dengan Marrybrown

Dengan tawaran diskaun sehingga 40%, Marrybrown Malaysia telah menyediakan tiga set yang dijangka menjadi rebutan ramai dan set tersebut adalah :

  • Set Berbaloi A ( 2 – 3 pax ) – Harga dari RM 24.90
  • Set Berbaloi B ( 5 – 6 pax)  – Harga dari RM 49.90
  • Berbaloi C ( 8 – 10 pax ) – Harga dari RM 79.90

Dan Family Meals ni boleh dipesan melalui aplikasi penghantaran GrabFood dan juga FoodPanda ataupun take away dari mana-mana outlet yang berdekatan.

Promosi ini berlangsung dari 27hb April hingga 23hb Mei 2020

Sesekali tu korang yang mak mak ni kena rehat juga kan ? Penat lah memasak setiap hari. Ke korang tak penat ? Hee~ Kakak penat jadi Marrybrown merupakan salah satu pilihan kakak dan keluarga lagi-lagi bila ada tawaran istimewa jimat poket macam ni – memang tak lah kakak nak lepaskan peluang.


Ayam Goreng Marrybrown
Cheesy Wedges Marrybrown
Nasi Lemak Sedap Kuala Lumpur

Untuk semak kawasan jajahan Marrybrown yang menggunakan perkhidmatan GrabFood dan juga FoodPanda boleh klik :-- https://marrybrown.com/mb-delivery

Atau mungkin link kat bawah ni boleh membantu korang !!

LAMAN WEB : https://marrybrown.com/
FACEBOOK : https://www.facebook.com/MarrybrownMalaysia
INSTAGRAM : https://www.instagram.com/marrybrownmy

Selamat berbuka puasa semua dan jaga diri ya !!


LOVE ;
ATIE ADNAN





5 comments:

  1. tetiba rasa macam nak lagi hari ni

    ReplyDelete
  2. Tak sabarnya nak beli juga nanti...nampak sedap gurih!

    ReplyDelete
  3. puncak jalil sekarang musim salji ke Atie
    tanya jer
    hahahaha
    btw memang berbaloi promosi terbaru Marrybrown nih

    ReplyDelete
  4. Marry Brown memang citarasa LeYa. Lama juga tak menikmatinya. Alang-alang dah terbaca post entry ni, rasa tertarik juga nak menggunakan promosi berbaloi-baloi tu. Thanks Atie

    ReplyDelete
  5. huwaaa dah lama tak makan marrybrown dapnyaaaa! kenapa saya tengok ni waktu lepas asar huwaa perut kruk krukk hahahaha

    ReplyDelete

Powered by Blogger.