JO’S MARBLE COOKWARE LITTLE HOMES ; SET MEMASAK ELEGAN, MUDAH DIJAGA

Memasak setiap hari kadang-kadang memenatkan, apatah lagi takde motivasi langsung untuk menjadikan rutin memasak sebagai satu aktiviti yang menyeronokkan. Kan? Hahahaha~ Motivasi tu bukan sekadar pujian pada masakan, tapi bila dapat hadiah set memasak yang cantik dan elegan.


Blogger Malaysia

Arghhhh--

Dia punya seronok tu memang lain macam. Ye lah. Suri rumah merangkap tukang masak sepenuh masa, nak minta apa je lagi selain cookware yang terbaik dipasaran.


JO’S MARBLE COOKWARE


Sudah menjadi tanggungjawab kakak untuk menyediakan hidangan yang sedap dan juga berkhasiat untuk ahli keluarga - segala nutrisi dan vitamin dalam makanan perlulah dijaga agar tidak hilang begitu sahaja. Maklum tahu, makanan yang terpelihara kandungan nutriennya adalah jauh lebih baik daripada pengambilan makanan tambahan lain.

Uniknya, set memasak dari Little Homes ni diperbuat dari bahan semulajadi dan disaluti batuan marmar yang dapat membantu mempercepatkan proses memasak. Walaupun nampak berat, sebenarnya - TIDAK pun.


Quality Cookware

Kalau nak diukur dari segi rupa, memang Jo’s Marble dah menang dengan kualiti dan mempunyai pelbagai saiz yang ditawarkan - bila letak harga ; lagi WIN dua kali ganda. Hee~

Korang tau tak, untuk satu set 9 pcs ni hanya bernilai RM 349.00 je, tapi kalau korang beli dari LINK INI, korang jimat 29% tau. Harganya jadi hanya RM 249.00 !! Dan set 5 pcs hanya RM 299.00 tapi kalau beli dari LINK INI, korang jimat RM 100.00 !!

Apa yang ada dalam set 9 pcs awesome ni ?

1. Frying Pan 24cm
2. Sauce Pan 16cm
3. Soup Pot 24cm
4. Wok Pan 28
5. Glass Lid 28cm
6. Glass Lid 24cm
7. Glass Lid 16cm
8. Bamboo Spoon
9. Bamboo Spatula

Dan kalau 5 pcs pula :

1. Wok Pan 28cm
2. Frying Pan 24cm
3. Soup Pot 20cm
4. Glass Lid 28cm
5. Glass Lid 20cm

Setiap hasil yang dikeluarkan oleh Little Homes amat teliti sehinggakan bahan yang digunakan untuk menghasilkan Jo’s Marble Cookware ini hanya menggunakan bahan mentah asli yang tidak akan menghasilkan toksin merbahaya ketika dipanaskan. Bukan sahaja boleh digunakan atas dapur gas biasa, malah set Jo’s Marble Cookware ini boleh juga digunakan atas dapur elektrik. Nah !! Maksudnya, apa jua keadaan - ia dapat berfungsi dengan baik.


Chef Wan

Ketebalan sesuatu cookware pun memainkan peranan yang sangat penting bagi memastikan makanan yang dimasak tidak mudah hangus dan masak sekata. Kerap memasak ? Takde masalah, set Jo’s Marble Cookware ini tahan lasak dan tidak mudah rosak.

Sinonim dengan orang Malaysia ni, nak masak semua nak pakai minyak masak tapi dengan Jo’s Marble ni, korang dah boleh jimat kos pada penggunaan minyak masak. Haa-- Best kan ?


CHEF WAN PUN PILIH JO’S


Bukan calang-calang testimoni, Chef Wan sendiri mengatakan pemilihan set memasak yang sesuai sangat penting untuk menghasilkan makanan yang sedap dan sihat. Kalau chef profesional pun setuju - kakak dua kali setuju lah. Hee~


Little Homes

Lepas ni kalau nak bagi sesiapa hadiah, bagi je set Jo’s Marble ni - confirm happy menyengih sampai ke telinga. Hahahaha~ Ibarat tak lengkap seisi dapur tanpa set istimewa ni. Kan ?

Little Homes, Where Happiness Begins !
Little Homes Malaysia

Shopee https://shopee.com.my/littlehomes.os

Lazada https://www.lazada.com.my/shop/little


#LittleHomes #JoMarbleNonStickPan #healthycooking #bestcookware #kitchenware #cookware #littlehomeskitchen #jomarble #jomarbleelegant #jomarblecookware #shopfromhome #nonstick #julianaramle #chefwan

11 comments:

  1. All the cookware looks so beautiful and I am sure mothers and wives will be wanting these marble pots to furnish their kitchen.

    ReplyDelete
  2. Wah, murah juga harga untuk set 5 piece tu. Kalau Chef Wan yg endorse, mesti bagus. Terima kasih share promo link!

    ReplyDelete
  3. all the cookware looks awesome. jadi teringin nak beli haha

    ReplyDelete
  4. Wah.......cantik btul set Jo’s Marbel. Mesti quality dia pun sangat awesome kan. Thank you for sharing your review.

    ReplyDelete
  5. menariknya, lama dah survey periuk/kuali jenis marble nih. Yang penting buatannya tanpa bahan toksin yang merbahaya.

    ReplyDelete
  6. Cantiknya set cookware ni. Saya suka sangat handle kayu dia, smart betul 😃

    ReplyDelete
  7. Uish, ni kalau dpt ni memang nyegih sampai ke telinga. Dah la produk best, handle dia pulak bentuk kayu, mmg sesuai dengan citarasa sis.. Hehe

    ReplyDelete
  8. Nak tau tak... Sis ada sebiji periuknya, hahahahaha baru je beli.. ni semua gara-gara review semua orang laaa.. so PKP ni bolehlah memasak guna periuk batu JO ni hahahaha

    ReplyDelete
  9. all these cookwares gonna be my mama's favourite to add to our kitchen, gonna get her to choose some for this new year prep as likely unlikely we will be stay home for CNY though. thanks for this sharing. cheers, siennylovesdrawing

    ReplyDelete
  10. This looks like such a useful and beautiful cooking set. Can’t wait to buy one for myself when i move into my new house nnt!

    ReplyDelete
  11. I like their cookware also, the quality and design menang tip top and harga pun mampu milik.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.