MIXBERRY YOGURT QHITA BEAUTY BANTU MENCANTIKKAN KULIT DAN MENINGKATKAN TAHAP KESIHATAN

Kakak tak tau tapi pada pendapat kakak, musim musim kita terpaksa duduk rumah ni selain masak makan tidur dan manfaatkan masa dengan keluarga – Masa ni lah kita nak jaga dan baikpulih semula tahap kesihatan dan kecantikan. Kan ?


Mixberry Yogurt

Selain menjaga kecantikan luaran dengan pelbagai jenis rutin, jangan dilupakan rutin menjaga kesihatan dalaman. Mungkin produk ni tak sepopular produk lain dipasaran tapi ia dah menyelesaikan banyak kebimbangan pengguna manakan tidak, perubahan yang sangat ketara sampai kakak tengok testimoni pun terlopong jap.


Bukan sahaja mampu memperbaiki masalah kulit pada wajah tapi Mixberry Yogurt ni dapat membantu :


  • Mencerahkan tona kulit
  • Melancarkan sistem penghadaman
  • Membantu menurunkan berat badan
  • Memperbaiki struktur kulit
  • Mengurangkan tekanan darah
  • Melambatkan simptom penuaan

Menggabungkan manfaat ekstrak campuran beri, ubi bit merah, strawberi, yogurt, susu dan vitamin C yang sangat popular dalam proses menambah baik tahap kesihatan dan kecantikan kita. Rasa yang sedap masam manis dan tak muak, kakak yakin korang mesti suka.


Korang mesti tau kan kelebihan yogurt kan ?
Salah satunya, yogurt dapat membantu meningkatkan sistem imun badan. Kira ngam elok lah. Cantik ngko dapat, sihat ngko dapat, pendinding pun ngko dapat. Hee~ Complete !!


Jamu Qhita Beauty
Cara nak consume pun mudah je !!
Satu sudu ( Ya !! Sudu disediakan, cawan goncang goncang tu pun !! ) Mixberry Yogurt bersama 150ml air sejuk. Minum setiap pagi sebelum sarapan dan malam sebelum tidur.

Maklum untuk korang tahu, semua makanan tambahan yang diambil perlulah konsisten untuk mendapatkan hasil yang positif. Gittew—Kalau takat beli dan consume separuh bekas je, memang tak jadi apa lah. Jangan lupa ambil sekurang-kurangnya 2.5 liter air masak sehari tau.


TESTIMONI MIXBERRY YOGURT



Bukan satu dua tapi dah banyak sangat testimoni dari pengguna Mixberry Yogurt dari Qhita Beauty ni. Kakak baca dan kakak teruja wey.


Testimoni Mixberry Yogurt
Pembuangan lancar.

Qhita Beauty
Berat badan turun !!!

Jamu Qhita KL Selangor
Kurang rasa lapar.

Tips Turun Berat Badan Mudah
Kulit cerah sekata.

Dia macam !!
Serius lah semua pun boleh dengan Mixberry Yogurt ni !!
Ni antara empat testimoni yang kakak betul-betul teruja nak kongsikan kat korang. Hee~ Mana boleh teruja sensorang.


PENAFIAN : UNTUK WANITA HAMIL TIDAK DIGALAKKAN MENGAMBIL MIXBERRY YOGURT SEBAGAI MAKANAN / MINUMAN TAMBAHAN


KAT MANA NAK BELI MIXBERRY ?



Dan !!
Berapa pula harganya ?


Qhita Beauty
Untuk satu bekas / canister Mixberry Yogurt ni mengandungi serbuk seberat 500gram yang boleh di-consume lebih kurang 25 hari secara konsisten dan ia berharga RM 80.00. Penghantaran adalah PERCUMA untuk Semenanjung Malaysia dan hanya RM 12.00 untuk Sabah dan Sarawak. Selain itu, ada promosi lain dimana korang berpeluang memenangi hadiah menarik antaranya :


Tapi hadiah ni selagi stok masih ada lah tau dengan konsep siapa cepat dia dapat dan kalau lambat melepas lah. Hee~


Nak beli ?
Boleh klik link ni --> https://www.instagram.com/amoi89_/


Terima kasih sudi baca sampai habis dan sekarang korang boleh ulang baca perenggan pertama entri ni. 


LOVE ;
Kakak Awak Yang Cantik



Share:

Post a Comment

Copyright © atiehilmi.com - Malaysian Lifestyle Blogger. Designed by OddThemes