MIXBERRY YOGURT QHITA BEAUTY BANTU MENCANTIKKAN KULIT DAN MENINGKATKAN TAHAP KESIHATAN

Kakak tak tau tapi pada pendapat kakak, musim musim kita terpaksa duduk rumah ni selain masak makan tidur dan manfaatkan masa dengan keluarga – Masa ni lah kita nak jaga dan baikpulih semula tahap kesihatan dan kecantikan. Kan ?


Mixberry Yogurt

Selain menjaga kecantikan luaran dengan pelbagai jenis rutin, jangan dilupakan rutin menjaga kesihatan dalaman. Mungkin produk ni tak sepopular produk lain dipasaran tapi ia dah menyelesaikan banyak kebimbangan pengguna manakan tidak, perubahan yang sangat ketara sampai kakak tengok testimoni pun terlopong jap.


Bukan sahaja mampu memperbaiki masalah kulit pada wajah tapi Mixberry Yogurt ni dapat membantu :


  • Mencerahkan tona kulit
  • Melancarkan sistem penghadaman
  • Membantu menurunkan berat badan
  • Memperbaiki struktur kulit
  • Mengurangkan tekanan darah
  • Melambatkan simptom penuaan

Menggabungkan manfaat ekstrak campuran beri, ubi bit merah, strawberi, yogurt, susu dan vitamin C yang sangat popular dalam proses menambah baik tahap kesihatan dan kecantikan kita. Rasa yang sedap masam manis dan tak muak, kakak yakin korang mesti suka.


Korang mesti tau kan kelebihan yogurt kan ?
Salah satunya, yogurt dapat membantu meningkatkan sistem imun badan. Kira ngam elok lah. Cantik ngko dapat, sihat ngko dapat, pendinding pun ngko dapat. Hee~ Complete !!


Jamu Qhita Beauty
Cara nak consume pun mudah je !!
Satu sudu ( Ya !! Sudu disediakan, cawan goncang goncang tu pun !! ) Mixberry Yogurt bersama 150ml air sejuk. Minum setiap pagi sebelum sarapan dan malam sebelum tidur.

Maklum untuk korang tahu, semua makanan tambahan yang diambil perlulah konsisten untuk mendapatkan hasil yang positif. Gittew—Kalau takat beli dan consume separuh bekas je, memang tak jadi apa lah. Jangan lupa ambil sekurang-kurangnya 2.5 liter air masak sehari tau.


TESTIMONI MIXBERRY YOGURT



Bukan satu dua tapi dah banyak sangat testimoni dari pengguna Mixberry Yogurt dari Qhita Beauty ni. Kakak baca dan kakak teruja wey.


Testimoni Mixberry Yogurt
Pembuangan lancar.

Qhita Beauty
Berat badan turun !!!

Jamu Qhita KL Selangor
Kurang rasa lapar.

Tips Turun Berat Badan Mudah
Kulit cerah sekata.

Dia macam !!
Serius lah semua pun boleh dengan Mixberry Yogurt ni !!
Ni antara empat testimoni yang kakak betul-betul teruja nak kongsikan kat korang. Hee~ Mana boleh teruja sensorang.


PENAFIAN : UNTUK WANITA HAMIL TIDAK DIGALAKKAN MENGAMBIL MIXBERRY YOGURT SEBAGAI MAKANAN / MINUMAN TAMBAHAN


KAT MANA NAK BELI MIXBERRY ?



Dan !!
Berapa pula harganya ?


Qhita Beauty
Untuk satu bekas / canister Mixberry Yogurt ni mengandungi serbuk seberat 500gram yang boleh di-consume lebih kurang 25 hari secara konsisten dan ia berharga RM 80.00. Penghantaran adalah PERCUMA untuk Semenanjung Malaysia dan hanya RM 12.00 untuk Sabah dan Sarawak. Selain itu, ada promosi lain dimana korang berpeluang memenangi hadiah menarik antaranya :


Tapi hadiah ni selagi stok masih ada lah tau dengan konsep siapa cepat dia dapat dan kalau lambat melepas lah. Hee~


Nak beli ?
Boleh klik link ni --> https://www.instagram.com/amoi89_/


Terima kasih sudi baca sampai habis dan sekarang korang boleh ulang baca perenggan pertama entri ni. 


LOVE ;
Kakak Awak Yang Cantik



Share:

11 comments :

  1. Waaahh bagus betul minuman ni dalam bentuk tub. Ruby suka perisa berry, bagus untuk antioxidant. Biasa minum serbuk gum arab tu, nanti nak cuba yang atie rekemen ni lah. ❤️

    ReplyDelete
  2. Cute betul hadiah ditawarkan tu untuk pembeli. Sis rasa sis akan suka perisa beri ni sebab mesti ada rasa macam masam-masam sikit. Beri ni pun bagus sebab antioksidan dia tinggi.

    ReplyDelete
  3. nampak sedap minuman mixberry yogurt. banyak juga khasiatnya. boleh cuba ni :)

    ReplyDelete
  4. Warnanya menarik. Rasanya lazat la kan. No wonder la dia makin berseri ye. Ini rahsia dia.

    ReplyDelete
  5. this looks like a good one to try on and so many benefits in there.

    ReplyDelete
  6. Nampak sedap ni wak. Dah la berry ni fav kite....all in one ni. Kulit cantik dan sihat dalaman luaran

    ReplyDelete
  7. Betul tu, bukan kata duduk rumah nak sememeh jerr kan, nak juga cantik, at least minum minuman kesihatan gini, sihat dan cergas.. bolehlah try ni nanti.. banyak khasiatnya...

    ReplyDelete
  8. Sebab dah try. Mmg suka akan rasanya.. buah beri tu..dah superfood mmg kaya dgn khasiat

    ReplyDelete
  9. wow first time dengar yogurt powder. Rasanya masam2 macam yogurt biasa tu ya? Menarik juga yogurt powder ni ya byk manfaat dia. yang saya tahu 2 je fungsi yogurt sebelum ni, elok utk hadam dgn kulit.

    ReplyDelete
  10. Lama tak minum minuman yang kena shake2 nih. Yang pasti rasa dia mesti sedap sebab dari pelbagai berry. Agak2 kalau letak sescoop aiskrim vanilla atasnya boleh tak ? ehehehe

    ReplyDelete
  11. Saya sejak pkp ni malas betul nk jaga kulit. Ye lah bukan keluar rumah pun. Kalau keluar pun tutup muka. Tapi sebenarnya kita kena sentiasa jaga kecantikan luar dan dalam, kan..?

    ReplyDelete

Copyright © atiehilmi.com - Malaysian Lifestyle Blogger. Designed by OddThemes