TOPZMALL RAMADAN SALE 2023 - JUALAN BESAR-BESARAN, DISKAUN SEHINGGA 80%

Topzmall Ramadan Sale 2023 - Jualan Besar-besaran, Diskaun Sehingga 80% - Sebagai ibu, isteri dan surirumah sepenuh masa yang sangat menitikberatkan soal perbelanjaan, sudah tentunya kakak akan memastikan setiap ringgit yang dibelanjakan terus ke arah yang paling berbaloi. Sebab tu kakak sengat berterima kasih dengan pelbagai platform beli-belah yang disediakan bagi memudahkan kakak berbelanja hanya dari hujung jari.


Blogger Malaysia


Sejak musim pandemik Covid-19 lagi kakak mula dapatkan pelbagai barangan kelengkapan rumah melalui TopzMall. Semuanya ada termasuklah makanan kering, pakaian lelaki dan wanita, kasut, pelbagai jenama tas tangan, perhiasan rumah, barangan elektronik dan banyak lagi yang meliputi hampir semua kategori.



TOPZMALL RAMADAN SALE 2023


TopzMall menawarkan diskaun sehingga 80% yang mana kalau dicongak-congak, ianya satu penjimatan yang sangat berbaloi pada pengguna tegar seperti kakak. Hee~ Mana tidaknya, promosi yang ditawarkan bermula dari 29hb Mac 2023 hingga 18hb April 2023 - Memang sangat sesuai untuk buat persiapan Raya.


Antara jenama popular yang turut mengambil bahagian sempena Ramadan Sale 2023 kali ini ialah Fu Wang, G&G Century, Cubiloxe, Hei Hwang, Vivo, XiaoMi, Himo, JBL, Yunteng, Philips, Panasonic, Morphy Richards, Tefal, My Lovely Baby, VTech Toys Malaysia, Biosilk dan banyak lagi !!


Online Mega Sale 2023

Kakak suka TopzMall ni sebab setiap dari produk yang disenaraikan akan disertakan dengan kategori bagi memudahkan pencarian produk atau jenama. Sempena bulan Ramadan, kategori yang paling ramai cari (Termasuk kakak. Hee~) adalah Raya Hampers, Raya Gift Set, Kurma, Groceries, Home & Living, Kitchen Appliances, Mum & Babies, Electronic & Gadgets dan banyak lagi !!


HADIAH DAN HAMPER RAYA


Sinonim dengan musim perayaan, TopzMall ada menyenaraikan pelbagai jenis set hamper dan hadiah untuk pelanggan jadikan buah tangan semasa menziarah ahli keluarga ataupun kenalan. Harda yang ditawarkan sangat berbaloi iaitu permulaan dari RM 79.00, dengan diskaun sehingga 54%. Manakala set hadiah pula bermula dari RM 69.00 dengan diskaun sehingga 35%.


TopzMall Ramadan Sale 2023

Kesemua set Hadiah dan Hamper Raya dibungkus cantik, kemas sert trendy ini boleh didapati di : https://bit.ly/3YV872a 


PROMOSI ISTIMEWA RAMADAN


Sempena dengan bulan Ramadan dan sambutan Hari Raya tidak lama lagi, sudah pastinya tawaran yang diberikan oleh TopzMall merupakan antara tawaran yang sangat menarik. Manatidaknya, promosi ini meliputi pelbagai kategori termasuklah barangan kelengkapan kediaman, peralatan elektrik dan elektronik serta peralatan dapur.


  • Home & Living
    Diskaun sehingga 83% dengan senarai pelbagai barangan kelengkapan kediaman seperti dekorasi, peralatan elektrik dan elektronik. Apa yang menariknya untuk kempen kali ini, pengguna aplikasi atau lamansesawang TopzMall boleh memiliki M12 Wet & Dry Vacuum, set kombo 3 dalam 1 jenama Dreame pada harga RM 2,599.00 sahaja. Boleh dapatkan M12 Wet & Dry Vacuum di : https://bit.ly/3n05dw9

Promosi HARI RAYA 2023


  • Kitchen Appliances
          Diskaun sehingga 71%, kategori ini merupakan antara kategori kegemaran surirumah seperti kakak. Hee~ Dari A hingga Z, semuanya ada di sini. Ada pelbagai jenama terkenal turut mengambil bahagian sempena kempen Ramadan Sale 2023 kali ini dengan harga murah tak masuk akal seperti : Tefal Air Fryer 0.8L - RM 282.00, Philip Cooker 2100W - RM 194.00, Morphy Richards Food Dehydrator 8L - RM 335.00.

  • Mum & Babies Products
          Diskaun sehingga 68% untuk barangan ibu dan bayi yang terpilih termasuklah dari jenama My Lovely Baby x Hauck Skootie pada harga RM 189.00 je manakala VTech Toy pada carga RM 39.90 je !!!!!!!!!!

  • Electronic & Gadgets
        Diskaun sehingga 37% untuk peralatan elektrik dan elektronik yang terpilih. Antara tawaran menarik yang rugi sekiranya dilepaskan adalah produk terbaharu dari Vivo iaitu V27 12 + 256 GB 5G : https://bit.ly/3K1O9P8 yang mempunyai AURA Light Potrait System dan pastinya masih mengekalkan Processor MediaTek Dimensity 7200. Dapatkan harga EARLY BIRD untuk Vivo V27 ini di : https://bit.ly/40b1jPg
Topzmall


SUBSIDI DENGAN BAUCAR PENGHANTARAN PERCUMA


Menambah kemeriahan sempena kempen Ramadan Sale 2023 kali ini, TopzMall turut memberi baucar nilai terhad sehingga RM 5.00 tanpa pembelian minimum. Penebusan boleh dilakukan untuk semua jenis produk yang tersenarai di TopzMall dari 09hb Mac 2023 hingga 18hb April 2023 sahaja.

Untuk pengguna baharu di lamansesawang TopzMall, langkah-langkah penebusan baucar boleh dilakukan seperti berikut :

Langkah 1 : Layari https://bit.ly/3Smi2eW dan buat pendaftaran menggunakan email, nombor telefon dan password yang bersesuaian.

Langkah 2 : Pergi ke ME > My Voucher, masukkan kod RAMADAN23 dan buat penebusan.

Langkah 3 : Nilai baucar akan ditolak secara automatik dari jumlah keseluruhan pembelian

Topzmall YippiBila zaman semakin maju, rutin harian semakin sibuk tapi ada pelbagai kemudahan disediakan bagi memenuhi kehendak dan keperluan harian. Termasuklah kakak. TopzMall sentiasa memberi penjimatan pada setiap perbelanjaan dan kakak dapat jimat banyak !! Memang terbaik TopzMall ni.



TOPZMALL


TopzMall adalah platform beli-belah dalam talian yang telah dibangunkan di Malaysia dan kini sedang mengadakan Jualan Ramadan dengen beberapa siri promosi yang lain. Pembeli boleh menikmati semua jenis Hamper Raya, Set Hadiah Raya, barangan runcit, kelengkapan rumah, peralatan dapur, produk untuk ibu dan bayi sert peralatan elektronik dan gajet - Semuanya dengen tawaran eksklusif dan promosi istimewa dari peniaga. Selain itu, pembeli juga boleh menebus baucar penghantaran PERCUMA yang disubsidi oleh TopzMall sebagai diskaun tambahan.


Untuk maklumat lanjut tentang TopzMall dan promosi-promosi yang sedang berlangsung, boleh terus ke :




#TopzMallRamadanSale2023 #TopzMall #Ramadan #Ramadan2023 #RamadanSale #RamadanSale2023 #Raya #Raya2023 #HariRaya2023 #SalamAidilfitri #Aidilfitri #RayaHamper #RayaGift #Kurma #Groceries #Homeandliving #Kitchenappliance #MumandBabies #Electronic #Gadgets #Discount #FreeShipping #ShippingVoucher #ExclusiveDeal #Promotion #SpecialOffer #TopzPlus #TopzPlusMember #TopzPlusMemberPrice #TopzPlusMemberExclusive #Vivo #VivoMalaysia #VivoV27 #Dreame #DreameMalaysia #DreameM12


No comments:

Powered by Blogger.