SAMBUT RAMADHAN DAN SYAWAL DENGAN KEJUTAN MANIS WOW

CJ WOW SHOP menggandakan rangkaian Aidilfitri dengan pelbagai jenama baharu kegemaran rakyat Malaysia serta menawarkan ganjaran percutian ke Turki kepada pelanggan dengan pembelian tertinggi..

sambutan_ramadhan_dan_syawal_bersama_kemeriahan_cjwow_shop

persediaan Ramadhan dan Aidilfitri anda akan menjadi lebih mengujakan dengan CJ WOW SHOP.. rangkaian beli-belah di rumah yang paling terkemuka Malaysia, akan menggandakan rangkaian produk yang ditawarkan sempena Syawal ini !! lebih 70 produk baharu akan ditawarkan melalui program siaran harian CJ WOW SHOP bermula dari 11 Mei hingga 24 Jun 2018. program ini yang disiarkan di TV9 pada pukul 10.00 pagi dan 11.00 pagi akan memaparkan satu rangkaian produk unik yang menyasarkan kepada keperluan para pengguna sempena Ramadhan dan Aidilfitri yang bakal disambut tidak lama lagi..

cjwow_Shop_malaysia

pusat beli-belah sehenti ini  menawarkan para pelanggan dengan satu rangkaian koleksi produk dari pelbagai segmen yang merangkumi peralatan dapur, fesyen dan kecantikan,kelengkapan rumah dan hiasan dalaman serta rangkaian khas gaya hidup dan hiburan bagi perjalanan ‘balik kampung’ mereka.. rangkaian koleksi ini terdiri daripada koleksi-koleksi kegemaran rakyat Malaysia yang sedia ada dan baharu, termasuklah Al-Mukarramah oleh Haqqi Muslim Wear, Ariani X WOW Muslimah Fashion, Mugen Tornado Hybrid Gas Cooker, Classe Raya Carpet dan sebagainya demi menceriakan lagi Aidilfitri anda..


CUTI RAYA WOW !!


bagi menjadikan Aidilfitri ini lebih bermakna buat pelanggan dan orang tersayang mereka, CJ WOW SHOP juga akan memberi ganjaran kepada pelanggan yang membuat pembelian tertinggi dengan satu percutian hebat bernilai lebih RM 28,000.00 bagi setiap keluarga dan hanya 2 pemenang akan dipilih untuk pakej percutian ‘9 Hari 7 Malam’ ini..

bagi menyertai ‘Cuti Raya WOW’, pelanggan hanya perlu mengikuti peraturan mudah berikut :

  • mengumpul satu entri bagi setiap pembelian bernilai RM 100.00 dan ke atas dari 11 Mei hingga 24 Jun 2018
  • mengumpul jumlah entri tertinggi dengan membuat pembelian sehingga tempoh promosi tamat

cuti_raya_wow_cjwow_shop_2018

para pelanggan boleh membeli produk-produk yang terpapar di kaca televisyen dengan membuat panggilan ke talian bebas tol 1-800-18-0808 atau melayari laman sesawang beli-belah dalam talian, http://www.cjwowshop.com.my atau melalui pilihan aplikasi mudah-alih CJ WOW SHOP yang boleh dimuat turun melalui Android atau iOS..


SIARAN LANSUNG CJ WOW SHOP


TARIKH
PROGRAM
11 – 13 Mei Minggu Masak-Masak ( Cooking & Kitchenware )
14 – 20 Mei Minggu Va-Va-Vaoom ( Fashion & Beauty )
21 – 27 Mei Minggu Rumah Tip Top ( Household & Interior )
28 Mei – 3 Jun Minggu Jalan Jalan ( Lifestyle & Leisure )
4 – 10 Jun Minggu Rembat Cepat ( Last Chance Deal )
18 – 24 Jun Minggu Melaram Sakan ( Fashion Clearance )

jadi !!


apalagi ? kata nak berjimat kan ? hee~ Raya pun Raya juga tapi penjimatan dengan pelbagai produk menarik di CJ WOW SHOP memang tak boleh nak elak !!


blogger_malaysia

No comments:

Powered by Blogger.