SEJAUH MANA KEHEBATAN PROTEIN SOYA HAK MILIK SHAKLEE ?

tretttttt-- hee~ sejauh mana kehebatan protein soya brand Shaklee berbanding brand lain ? orang dok la canang protein Shaklee best la, tanpa GMO la, tanpa proses pengawetan melampau la.. itu yang puji, yang kecam pon ade-- hee~ biasa la kan.. bisnes.. kita pedulikkan hal dunia, jom !! kita study sikit..

ramai consume ESP untuk kecantikan !! hee~
Energizing Soy Protein ( ESP ) Shaklee telah mendapat pengiktirafan di seluruh dunia selepas menjalankan ujian klinikal yang paling banyak ke atas produk.. * ini bukan produk syok sendiri !! hee~ * secara keseluruhannya, ESP Shaklee diperbuat daripada tumbuhan kacang soya non - GMO ( tidak diubahsuai secara ginetik ) yang diproses di bawah suhu rendah..


1 : ESP membekalkan 14gram non - GMO protein soya berkualiti tinggi yang mengandungi semua asid amino perlu termasuk 9 asid amino perlu yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh badan manusia..
2 : ESP membekalkan tenaga berterusan yang bertahan selama beberapa jam selepas diminum kerana ia mengandungi 5 jenis vitamin B yang diperlukan tubuh, serta kalsium separuh daripada jumlah keperluan seharian..
3 : isofalvones membantu meningkatkan fungsi jantung, tulang, payudara dan prostat.. kajian ada menunjukkan soya dapat membantu mengimbangi kitaran hormon semasa proses menopaus..
4 : ESP dihasilkan dibawah kawalan IPP ( Identity Preservation Program ) bermakna penghasilan kacang soya ini dipantau ketat pada setiap peringkat dari penanaman sehinggalah sampai kepada pengguna..
5 : diproses dengan air ( bukan dengan bahan kimia ) bagi mengekalkan sumber semula jadi isoflavones..
6 : dijamin HALAL.. tanpa laktos, kolesterol dan bebas kafein..


mengandungi 22 jenis asid amino dan ia adalah satu-satunya produk di pasaran yang menyediakan 9 asid amino lengkap yang tak boleh dihasilkan oleh badan dengan indeks glisemik rendah !! best kan ? memang sesuai la untuk semua peringkat umur dan pesakit kronik untuk membentuk sel sel baru dalam badan..

SIAPA PERLUKAN ESP ?

1 : INDIVIDU YANG SANGAT SIBUK
  • ESP dapat membantu memberi tenaga berpanjangan, badan lebih sihat, cergas dan cerdas..
2 : KAKI DIET
  • biasanya korang kerap lapar kan ? haa.. bancuh ESP sebagai pengganti sarapan berat korang setiap pagi !! hee~ lepas tu, confirm sampai nak ke petang korang rasa kenyang.. no more heavy breakfast !!
3 : IBU YANG MENYUSUKAN BAYI
  • membantu mengekalkan supply susu badan yang pekat dan berkualiti.. tapi kena ingat.. kena ada demand jugak.. air masak pun kena minum tau barulah badan tak lemau sepanjang proses menyusukan bayi..
4 : PESAKIT KENCING MANIS
  • ESP mengandungi GI yang rendah, maka ia akan melambatkan penyerapan glukosa dalam darah dan mengawal paras glukosa..
5 : NAK AWET MUDA ?
  • ini memang ramai wanita suka nih.. hee~ tapi ade jugak lelaki yang mementingkan kecantikan kulit.. haa-- jadikan ESP kawan baik korang !!! ESP membantu membina sel baru dan menyingkirkan sel mati yang menjadi punca kulit kusam dan tak anjal.. tu la.. tengok sape yang konsisten minum ESP, kemahen berseri.. hee~
6 : LELAKI MACHO
  • korang lelaki macho ittew ?? hee~ nah !! kena dapatkan sumber protein yang baik.. untuk kesan yang optimum, tenaga berpanjangan, melindungi dari masalah jantung, tekanan darah tinggi dan kanser prostat ; hanya protein dari Shaklee * maaf.. protein lain tak de.. hahahaha~ *

7 : PELAJAR / PEKERJA
  • dah nama pun energy booster kan !! memang biasa dah dua jenis manusia nih selalu kelam kabut dengan urusan harian.. yang pelajar nak g belajar, yang pekerja nak g bekerja.. kadang-kadang waktu makan tergelincir.. haa.. minum ESP, shake shake masa dalam perjalanan ke destinasi.. menyambil tu minum laa.. memang akan rasa kenyang jek nanti.. 
8 : SELEPAS PEMBEDAHAN / BERSALIN / KEMALANGAN
  • ESP membantu memulihkan sel sel dalam badan dan mengatasi masalah tekanan darah rendah disamping mempercepatkan penyembuhan luka !! best kan ? * sila angguk.. *
9 : PASANGAN YANG INGINKAN ZURIAT
  • ESP membantu memulihara kesihatan dalaman serta menyediakan diri dengan tenaga dan kesihatan yang optimum.. disamping membaikpulih sel sel tubuh badan untuk membantu memperbaiki tahap kesuburan..
10 : PESAKIT GASTRIK DAN MIGRAIN

aauuuumm-- dah settle kes gastrik lagi.. alhamdulillah..

SIAPA TAK BOLEH AMBIL ESP SHAKLEE ?

hanya individu yang mempunyai masalah buah pinggang dan kesukaran memproses protein jek yang tak boleh minum ESP.. lenlain ? haa.. bedal da..

KEBURUKAN ESP SHAKLEE

tak payah beriya nak menyengih !! hee~ kalau ada kebaikan dah tentu ada keburukan plak kan.. haa.. 

1 : BELI TAPI TAK MINUM
  • ini biasa dah kakak jumpa.. beli tapi tak minum dengan alasan tak lalu la, tak boleh nak telan la, nak muntah la.. itu semua permainan minda.. untuk dapatkan kebaikan dan manfaat ESP ni, korang kena la minum.. kan ? ubah mind setting dan try minum lagik..

2 : PEMBAZIRAN
  • dah beli, tak minum ape jadik ? membazir laa.. hee~ nak cakap ape lagik ? membazir kan amalan syaitan.. tak elok tau sedangkan nak bancuh ESP senang jek kot.. siap boleh shake shake lagik..
3 : TAK NAMPAK HASIL
  • bila dah tak minum, membazir plak tu.. dah tentu la hasil tak nampak.. kan ? bila hasil tak nampak mula la otak kita jadik jahat.. negatif.. cari orang untuk dipersalahkan.. nak salahkan siapa ? kakak ke ? hee~ 

ESP SHAKLEE KEHABISAN STOK !!

ini keadaan biasa kat website Shaklee.. hee~ semua SID gamaknya mandi ESP kot.. tapi alhamdulillah.. ini menunjukkan perkembangan bisnes Shaklee semakin meningkat.. baru jek restock, dah habis.. kesian dak dak kaunter kena layan kerenah SID..

yang buruk tu dari kakak dan yang baik semua dari Dia.. hee~ supplement nih sebagai makanan tambahan untuk memperbaiki nutrisi dalam badan kita yang mungkin dah lama rosak.. ia juga merupakan salah satu usaha untuk jadik lebih sihat.. korang ? pilih apa ? masih berfikir fikir lagi ? ala.. ESP nih tak memudaratkan pon.. try la nanti ye..


2 comments:

  1. keburukan? yg no 1 tu mmg betul. adik sy beli, ada laa setengah dia minum pastu biar cm tu je. nk marah tp dia bkn ada kt rumah pun grrrr

    ReplyDelete

Powered by Blogger.