TANGKAP GAMBAR RAYA SAMBIL MENDERMA DENGAN CVS PRODUCTION

June 19, 2017 18
wah !! bila baca tajuk pun dah macam nak tersengih kan.. hee~ biasa la.. bukan senang nak berkumpul satu keluarga dan tangkap gambar sesama...

PENING TIAP KALI NAK RAYA SEBAB SELERA TEMA BERLAINAN ?

June 18, 2017 12
hee~ selalu mak mak la yang berhadapan dengan dilema 1001 rasa nih.. punya plan nak tema warna hijau dari 3 bulan lepas, tpai sampai masa, ...

BELI QURTA HIPSTER SWEET AIMAN DAN BERPELUANG MENANG VIOS MERAH

June 08, 2017 32
nah !! dah beli baju raya ke belum ? hee~ dah nak separuh bulan Ramadan ni.. mana la tau kan kot belum beli.. haa.. ke tak tau nak beli baj...

JOM KAYA RAYA SEPANJANG BULAN RAMADAN DAN AIDILFITRI DENGAN LAZADA MALAYSIA

June 07, 2017 28
wuhuu-- seronok kan kalau shopping tapi KAYA lepas tu.. hee~ macam tak brape nak luak plak duit nye walaupun dah shopping macam-macam.. syo...

CASING TAHAN LASAK DARI OTTERBOX UNTUK PENGGUNA SAMSUNG GALAXY S8 DAN S8+

June 06, 2017 12
wah !! memang dah jadi trend kan upgrade telefon baru kan ? kan ? kan ? sama la macam kakak.. bukan nak membazir tapi keperluan sehari-hari...

SUCIKAN DIRI DAN HATI, RAMADAN INI DENGAN LIFEBUOY DAN RANGKAIAN MEDIA PRIMA

June 05, 2017 9
bila bercakap tentang kebersihan, mesti ramai yang ambil ringan dan sambil lewa.. kan ? konon, mudah jek nak atasi masalah bakteria dan vir...

HYPER-REALITY EXA OUTPOST TARIKAN BARU DI SETIAWALK, PUCHONG

June 04, 2017 14
wuhuu-- ape best kat Puchong ? ntah.. tak de.. hahaha~ itu dulu la sebab kawasan sekitar Puchong ni orang kenal dengan kawasan perumahan.. ...

TANGGUNGJAWAB PENJAGAAN HAIWAN PELIHARAAN DIKALANGAN KANAK-KANAK ANJURAN WHISKAS

June 03, 2017 4
peminat haiwan ? okay.. korang boleh geng dengan #duanur.. hee~ sebab dorang tak habis-habis bising kat telinga kakak memujuk nak bela bara...
Copyright © atiehilmi.com - Malaysian Lifestyle Blogger. Designed by OddThemes