PUSAT KESIHATAN DAN KECANTIKAN NATASHA BY DR. FREDI SETYAWAN

cantik ? subjektif atau mengikut kemampuan poket ? hee~ tak kisah la apa defisini cantik yang kita faham, semua wanita layak untuk menjadi cantik seperti apa yang mereka mahukan.. di Natasha by Dr. Fredi Setyawan, ianya bukan lagi mustahil..

natasha_by_dr_fredi_setyawan


NATASHA BY DR FREDI SETYAWAN


walaupun baru sahaja menjengah ke usia 9 ( sembilan ) tahun, Natasha Beauty & Wellness yang diasaskan oleh Dr. Fredi Setyawan telah mula beroperasi di sekitar Indonesia bermula dari Bandar Acheh sehinggalah ke Papua dengan memiliki lebih kurang 100 buah klinik.. dan kini !! Natasha berada di Bangsar !!

diformulasikan dari bahan botanik serta bahan-bahan semulajadi dari pengilang PT. Dion Farma Abadi ternyata dapat membantu merawat masalah kulit wanita Asia khususnya.. dengan menggunakan teknologi nanosome iaitu proses mengubah partikel sehingga 1 juta lebih kecil, telah menjadikan produk Natasha lebih mudah diserap jauh ke dalam kulit sehingga ke liang pori dengan lebih efektif.. di Natasha, proses Encapsulation turut digunakan untuk meningkat kestabilan bahan aktif bagi memastikan penyerapan bahan aktif yang pantas supaya tidak memberi reaksi alahan atau iritasi pada kulit..

beauty_saloon_bangsar
hee~jangan jeles ! kakak dah try produk dorang.. super best..
kilang PT. Dion Farma Abadi telah mendapat pengiktirafan ISO 9001:2015, Good Manufacturing Practices dari Indonesia National Agency of Drug and Food Control dan yang paling terkini, mereka juga diiktiraf di 2017 International Arch of Europe Award untuk Quality and Technology in Frankfurt, German..

sinonim dengan pendapat umum, kulit yang cantik adalah kulit yang putih.. betul tak ? hee~ tapi sebenarnya SALAH tau.. definisi kulit yang cantik adalah kulit yang segar berkilau tanpa masalah seperti acne dan jeragat..

kakak sendiri berpeluang ‘mengenali’ Natasha dengan lebih dekat dan menyelam jauh untuk explore keunikan produk dari Natasha by Dr. Fredi Setyawan ni.. haáh.. dorang bukan sahaja menjual produk jenama mereka sendiri, malah di Natasha, mereka mempunyai barisan doktor-doktor kecantikan yang bertauliah yang akan menjalankan analisis kulit bagi mengetahui apa masalah yang dihidapi..

beauty_consultant_natasha_by_dr_fredy_setyawan

seterusnya, pelanggan akan diberikan penerangan mengenai rawatan kosmetik yang sesuai.. best kan ? secara tak lansung, pelanggan juga dapat menambah ilmu bagaimana untuk menjaga kecantikan kulit untuk mendapatkan kulit yang sihat tanpa cela..

konsultasi dari jurukecantikan terlatih.. tanya je, dorang boleh jawab..

PRODUK KECANTIKAN NATASHA BY DR. FREDI SETYAWAN


korang jangan keliru plak tau, ini produk NATASHA BY DR. FREDI SETYAWAN tau.. bukan jenama lain yang di – re – packing dari pengeluar kosmetik timbang kilo.. haa.. kakak taknak la nanti korang takut untuk mencuba.. hee~

natasha_by_dr_fredi_setyawan_cc_cream

mereka bukan sahaja beroperasi sebagai salun kecantikan ( facial & spa ) tapi lebih dari itu tau dan paling menarik perhatian kakak sudah tentulah produk kecantikan jenama mereka sendiri.. bersinar-sinar mata kakak masa dapat tahu yang produk dorang TIDAK menggunakan bahan kimia yang merbahaya sebaliknya hanya menggunakan bahan botanik semulajadi.. best ? eh !! sudah tentulah.. hee~

antara produk yang ada, seperti :

  • Natasha Anti – Hair Loss Shampoo
  • Natasha Oil Hair Vitamin
  • Natasha Water Hair Vitamin
  • Natasha Anti – Dandruff Serum
  • Natasha Men’s Sunscreen Gel
  • Natasha Men’s Facial Wash
  • Natasha Teen’s Day Sunscreen SPF 30
  • Natasha Teen’s Sebum Control Cream
  • Natasha Teen’s Facial Wash
  • Natasha Balancing Skin Toner
  • Natasha Moisturizing Skin Toner
  • Natasha Moisturizing Caviar Complex Day Serum
  • Natasha Amino Facial Wash Deep Cleansing
  • Natasha Gentle Foaming Face Wash
  • Natasha Refreshing Facial Wash For Oily Skin
  • Natasha Oxygen ( O2 ) Bubble Facial Cleanser

banyakkan ? hee~ mana tak nya, di Natasha semuanya lengkap dari penjagaan hujung rambut sehinggalah ke hujung kaki, dari lelaki ke wanita, dari remaja membawa ke dewasa.. lengkap.. INI sikit ni sebab dorang pun ada produk kecantikan seperti lipstick, CC cream, compact powder dan transparent powder..

produk_natasha_by_dr_fredi_setyawan
terliur kakak tengok warna-warna lipstick dorang !! huu~ nanti kena beli !! semua !!
promosi_hari_ibu_natasha_by_dr_fredi_setyawan_bangsar
tak tau nak bagi hadiah harijadi untuk yang tersayang ? minta saja bantuan dari staff Natasha.. 
kalau nak cakap soal harga, pada kakak memang sangat berbaloi dan mampu – beli walaupun mereka bertapak di kawasan pembangunan elit di Bangsar.. mana tak nya, untuk facial pun bermula dari RM 110.00 dengan menggunakan produk mereka sendiri dan dilakukan oleh tenaga kerja pakar dan terlatih.. siapa yang taknak menggunakan khidmat pakar ? hee~ kakak lagi percaya orang-orang yang berpengalaman khusus dalam bidang dorang sendiri..

dari segi harga, nanti korang boleh direct hubungi dorang la eh.. kot kot la ada promosi ke kan, korang dah dapat jimat lebih.. ni nak raya ni, banyak kena belanja tapi kecantikan jangan tolak tepi plak.. nah !! kakak galakkan korang terus ke :

HOTLINE : 03 – 2201 9922

blogger_malaysia

5 comments:

  1. Patut lah kita perasan kakak makin gojes. :)

    ReplyDelete
  2. Patut la cantikkk selalu

    ReplyDelete
  3. Kaler lipstick tu semua cantik =)

    ReplyDelete
  4. Wahhh bestnya..Makin glowing la akak...

    ReplyDelete
  5. Wahhh seronoknya atie... Patutlah skin atie makin cantik dan atie makin gojes tau...

    ReplyDelete

Powered by Blogger.