KEMBALIKAN KEANJALAN KULIT DENGAN BIOXCELLENT TRIPEPTIDE COLLA W. DIAMOND

by - May 05, 2018

korang percaya tak semakin meningkat usia, kolagen sedia ada dalam badan kita akan berkurangan dan perlahan-lahan akan hilang disebabkan pelbagai faktor di sekeliling kita.. nah !! risaukan kalau kulit berkedut dan menggelebeh sebelum usia.. hee~ jangan kata kan korang jek, kakak pun risau sama tau lagi-lagi bila usia mencecah angka 3 dua tahun yang lepas..


bioxcellent_colla_w_diamond

pada usia 25 tahun, kolagen yang sedia ada dalam tubuh badan kita akan menyusut perlahan-lahan sebanyak 1.5% dan apabila usia 35 tahun, pembentukan kolagen dalam tubuh badan kita akan terhenti sepenuhnya dan tiada lagi sel-sel di dalam badan yang mampu menghasilkan kolagen dengan sendirinya pada usia ini.. nah !! sebab tu kalau korang perasan bila usia meningkat ( tak amalkan sebarang produk kolagen ) proses penuaan menjadi semakin cepat dan mulalah sakit sendi, garis-garis halus semakin ketara, kuku semakin rapuh dan rambut banyak yang gugur.. ohemgeeee !! seriau rasa !!


BIOXCELLENT TRIPEPTIDE COLLA W. DIAMOND


kolagen ni seakan-akan filling di bawah kulit kita jadi tegang, ‘penuh’, ‘padat’ sama macam kulit baby.. kalau korang tengok kulit nenek – atok kita yang dah 80-an, kulit dorang macam ‘kosong’, tak de isi dan kendur.. nah !! ini lah puncanya.. penyusutan dan ketiadaan kolagen akan menjurus kepada kekasaran dan kekenduran pada kulit di seluruh anggota badan.. ngeri ? ya !! kalau tak bertindak awal, memang ianya salah satu kisah ngeri..

kakak ? haa.. kakak dah dua minggu menjadi pengguna setia Bioxcellent Tripeptide Colla W. Diamond ni dan masih meneruskan misi cabaran 30 hari untuk merawat masalah kekurangan kolagen dalam tubuh badan kakak.. muak ? tak sama macam sesetengah kolagen yang kakak pernah consume yang sedikit memuakkan, Colla W. Diamond mempunyai rasa masam – manis buah dan warnanya sedikit jingga..

colla_w_diamond_bioxcellent


KHASIAT COLLA W. DIAMOND


sudah tentulah kakak TIDAK memilih produk yang sebarangan ( korang kenal kakak kan ? hee~ ) sebab kakak tau Colla W. Diamond ni helok la kakak berani.. kenapa ?

  • mampu membaikpulih struktur kulit
  • menjadikan kulit lebih cerah, anjal, gebu dan lembap
  • mengurangkan garisan halus dan kedutan
  • mengatasi masalah kulit seperti jerawat, jeragat, pigmentasi dan tompok-tompok hitam
  • mengaktifkan sintesis penghasilan kolagen pada tubuh
  • melindungi kulit dari sinar UV, radikal bebas dan pencemaran yang mampu merosakkan struktur kolagen pada kulit
  • mencantikkan dan menguatkan kuku
  • membantu mengatasi masalah keguguran rambut
  • mengatasi masalah lenguh badan
  • ramuan PREMIUM dari Colla W. Diamond membekalkan zat penting untuk kulit

ramuan_bioxcellent_colla_w_diamond
turut mengandungi campuran beri yang tinggi antioksidan, tripeptide kolagen, astaxanthin, acacia gum, ekstrak biji anggur, tomato, epal, raspberi dan buah delima
apa yang meyakinkan kakak, kesemua produk dari BioXcellent telah diuji secara klinikal dan turut menjalani standard penyulingan yang diluluskan oleh KKM dan GMP.. hee~ kan mencari yang HALAL itu fardhu, maknanya korang pun boleh masukkan Colla W. Diamond ni sebagai salah satu sumber kolagen bagi membantu membaikpulih mutu kesihatan korang.. best kan ?

tapi ingat !!

untuk setiap makanan tambahan yang korang ambil ( tak kisah la untuk kesihatan ataupun kecantikan ) pengambilan air masak sekurang-kurangnya 2.5 liter sehari adalah wajib.. kenapa ? untuk kesan yang cepat dan seimbang mengikut keperluan badan, toksin yang ada dalam badan perlu disingkirkan terlebih dahulu agar ianya tidak menggangu proses membaikpulih sel-sel dalam badan kita.. dan air masak adalah pilihan pertama yang murah dan mudah..


CARA PENGAMBILAN COLLA W. DIAMOND


korang boleh rujuk video kat bawah ni untuk ‘belajar’ bancuh Colla w. Diamond dengan cara yang betul.. hee~


nah !!
untuk maklumat lanjut, korang boleh rujuk semua link kat bawah ni ya..




untuk kesan seawal 30 hari dari Colla W. Diamond ni, kira lepas baca entri ni korang dah boleh la singgah Watsons untuk dapatkan kulit yang cantik dan gebu !! meh lawan kakak meh.. hee~ parut jerawat kakak dah mula menghilang dan kulit kakak semakin cerah !!

tips_cantik_di_hari_raya

kalau nak keluar dari rumah tanpa mekap pun dah habis konfiden dah..

korang berani ?
blogger_malaysia

You May Also Like

1 comments

  1. Betul tu. Semakin berusia semakin kolagen berkurangan. Vitamin C pun bantu hasilkan kolagen

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...