MILK PEEL CREAM MASK DARI ALTHEA ; MELEMBAP DAN MENGUATKAN TEKSTUR KULIT

Cheh—Produk Althea lagik. Hee~ Tiap kali Althea mengeluarkan produk baharu – kakak antara yang pertama akan cuba dan bagi feedback samada BEST ke IDOK produk dorang nih. Tipikal wanita Malaysia yang memang mengagumi produk kecantikan dari Korea, kakak tak lepaskan peluang untuk mencuba Milk Peel Cream Mask nih.


Korean Skincare


Botol dia pun comelkan ? Hee~ Kalau produk Althea memang packaging gini lah – comel – kaler lembut – praktikal sebab boleh selit-selit bawak pergi mana-mana dan sebab tu lah kakak masih setia dengan Althea. Untuk Milk Peel Cream Mask ni dia datang dalam bentuk botol.


MILK PEEL CREAM MASK



Didatangkan dalam botol yang boleh pam ( pump ) kiranya kalau korang nak pakai boleh lah control amount yang korang nak guna – tak de lah terlajak pakai sampai membazir dan paling penting jimat. Zaman serba mahal ni menyambil korang jaga kecantikan kena lah pandai berjimat jugak. Tapi itu bukan point nya. Hahahaha~


Peel Mask


Bukan mask biashe biashe sebab Milk Peel Cream Mask boleh berubah tekstur dari pekat ke lembut dan hujungnya macam likat sikit.






Mengandungi kedua-dua ekstrak AHA dan BHA yang berfungsi secara menyeluruh untuk memberi kesan pengelupasan yang lembut, menyingkirkan sel-sel kulit mati dan meransang semula kulit baharu yang lebih sihat dan segar. Dirumuskan dengan bahan-bahan seperti :


  • EKSTRAK PROTEIN SUSU
    • menguatkan tekstur kulit
  • AHA dan BHA
    • menyingkirkan sel-sel kulit mati dengan lembut dan menggalakkan pertumbuhan kulit yang lebih sihat
  • KAOLIN
    • menyingkirkan kotoran degil yang tersumbat pada liang-liang pori


CARA PENGGUNAAN



Senang jekkkkkkkk—Cuma pam sedikit dan sapu ke seluruh kulit muka korang sampailah terhasilnya buih-buih halus yang likat. Lepak kejap sampai dia kering sket dalam seminit dua dan bilas dengan air suam.


Hasil yang pasti membuatkan korang tersenyum sepanjang hari dengan keyakinan diri keluar dari rumah tanpa mekap ? Ya !! Serius tak tipu - kulit lembut yakmattttttt.. Kalau dari segi harga memang kakak rasa berbaloi habis lah sebab Milk Peel Cream Mask ni datang terus dari Korea dengan kandungan 50ml untuk RM 36.00 !! Yang bestnya korang boleh dapat FREE shipping tau.






Nah !! Mana tau kot korang nak study sket pasal produk-produk dari Korea yang best-best dan yang penting halal ni, boleh la klik semua link yang kakak bagi kat bawah :



LAMAN WEB : https://my.althea.kr



Ingat !! Setiap produk yang digunakan memberi kesan yang berbeza mengikut jenis kulit dan bagaimana korang jaga kulit korang tau. Sila semak jenis kulit muka korang sebelum mencuba mana-mana produk kecantikan yah !!



LOVE ;
Atie Adnan


2 comments:

  1. Assalamualaikum . . ramai blogger duk buat review pasal athlea ni . . jeles pulak kita macam nak 1 je . . huhu .. tahan berapa lama ya sebotol ??

    jemput singgah blog kita and jemput join segmen blogwalking kita . .

    http://nurulaineddihar.blogspot.com/2018/12/segmen-blogwalking-by-nurul-ain-eddihar.html

    ReplyDelete
  2. Best kan? Pastu cepat. Untuk mak-mak nak cantik cam kita ni sesuai la nak pakai. Selalu skip mask sebab xde masa. tapi ni sempat!

    ReplyDelete

Powered by Blogger.