PRODUK KECANTIKAN WAJIB BELI DI SHOPEE SEMPENA 12.12 NANTI

Haih !! Tetiap bulan mesti ada jualan tarikh berganda dari Shopee kan ? Hee~ Bukan korang je tapi kakak pun ikut sakan membeli untuk diri sendiri tak pun ahli keluarga terdekat. Seronok je membeli tapi lainnya di Shopee - korang boleh berjimat dan kumpul banyak reward lain.

Kali ni untuk versi SKINCARE, sempatlah kakak kumpulkan produk terhangat dan paling penting authentic untuk korang jadikan pilihan. Ye lah !! PKPB kan banyak merap kat rumah, inilah masanya korang jaga kesihatan dan kecantikan diri sendiri - bukan terhad pada perempuan sahaja, lelaki zaman sekarang pun dah ramai yang sangat peka dengan trend ni.


SHOPEE 12.12



Dari hujung rambut ke hujung kaki, semua ada di Shopee. Selain dari jimat kos penghantara, ada pelbagai kelebihan lain yang ditawarkan untuk beri keseronokan beli belah kepada pelanggan dan salah satunya - kumpul coin, tanam pokok dan collect hadiah, pelbagai permainan online dan banyak lagi. Korang kena try !!


Kayman Beauty
Rangkaian KAYMAN BEAUTY
  • Jenama tempatan yang setanding produk antarabangsa ini mula menempa nama dengan sabun perawatan kulit. Dah banyak testimoni sukses pengguna sehingga mampu memonopoli pasaran kesihatan dan kecantikan kulit di Malaysia. Ada di Shopee, memudahkan pembeli di seluruh negara mencuba dan jatuh cinta.

3W Clinic Sunscreen
Sunscreen 3W Clinic
  • Mempunyai rating 5 Bintang sebanyak 72++ undian ( Kah !! Undian lah kan ? Hahahaha~ ) memberi keyakinan kepada pembeli bahawa penjual tersebut sangat komited dan menjalankan kerja mengikut kehendak pembeli. Ada yang beri komen - HARI NI ORDER, ESOK BARANG SAMPAI. Mula-mula tu kakak macam ; serius lahhhhhh-- Tapi takkan dorang nak tipu. Kan ?
  • Korang pernah guna produk 3W Clinic ni ? Share lah pengalaman korang kat bahagian komen. Kakak suka nak baca.

Some By MI
  • Salah satu jenama luar negara yang telah mendapat tempat di hati pengguna di Malaysia - Some By MI bukan lagi produk lama tapi berjaya memonopoli pasaran produk kecantikan dan kesihatan kulit di seluruh dunia. Dia macam WOW GILE !!!! Ada banyak pilihan mengikut keadaan kulit korang samada kering, kombinasi ataupun kedua-duanya. Klik je link kat atas tu dan sila lah explore. Hee~
Wawawax
Wawawax Buang Bulu Sehingga Akar
  • Peh !! Tag line dia pun seram semacam tapi kalau ikut testimoni yang bertebaran, memang ramai guna produk Wawawax ni. Bukan sahaja menanggalkan bulu malah tidak menyakitkan. Hee~ Must have !! Must have !! Sambil dok rumah tu sambil buang bulu bulu - apa salahnya.
Herbal Essences

  • MUST HAVE item nih dan korang akan berpuas hati !! Hee~ Disamping penjimatan pada harga dan kos penghantaran, korang pun boleh gunakan baucar kedai dan kalau macam produk dari kedai ni - ada diskaun RM 6.00 dan juga RM 10.00 untuk jumlah pembelian tertentu. Siap dapat 20 coin lagi, nanti boleh tukar ke tunai.

    Best ke tidak ?

The Ordinary
The Ordinary Niacinamide 10%
  • Hanya menjual produk asli dari pengeluar asal, kakak sendiri yakin untuk membeli tau. Hee~ Penjual sendiri telah menjual sebanyak 20, 000 lebih unit dan kebanyakan pembeli memberi rating 5 Bintang. Terjebak dengan video-video Tiktok tentang pejagaan kulit wajah dari Skincare Gurus, kakak pun tak nak lah ketinggalan. Mana tau kot kulit yang dah mula menunjukkan faktor penuaan ni boleh pulih semula. Gittew.

Nutox Toner

  • Salah satu produk yang berjaya menarik perhatian kakak dan menyenaraikan produk ini dalam salah satu yang wajib korang beli pada 12.12 nanti. Bukan sahaja berstatus produk antarabangsa, NUTOX yang terkenal di seluruh dunia telah berjaya membantu merawat masalah penuaan sebelum usia. Nah !! Salah satu Must Have item dan why not ? Kan ? Tak sampai RM 30.00 pun siap dapat 30 coins lagi.

Nak produk lain yang HOT di Shopee ? Hee~
Kalau korang ada cadangan, boleh kemukakan di bahagian komen nanti kakak akan korek dan share kat korang pada entri lain yang akan datang.


ATIE ADNAN.


16 comments:

  1. belanja di shopee memang selain banyak pilihan produk dari banyak penjual juga murah dan yang terpenting aman

    ReplyDelete
  2. Wow......menarik nyer Shoppee nyer sale for 12.12 nie. Sure would like to check it out. Thank you for the info dear.

    ReplyDelete
  3. Siapa seller produk the ordinary ya? Sebab i pun nak beli tapi tak sure mana satu seller jual original produk

    ReplyDelete
  4. Sales memanjang jer. Habis duit aku. haha. Thanks for this sharing sis!

    ReplyDelete
  5. Wow memang banyak deals dan discounts kan? So tak boleh lar lepaskan peluang ni untuk grab produck kecantikan pada harga rock bottom. :)

    ReplyDelete
  6. Okay... LeYa nak book Wawawax tu byk2.. Haha.. Ajom lah kita shopping.. Yeehaa..

    ReplyDelete
  7. Ya semua tengah menanti nak shop sempena besday Shopee ni.... macam macam rasa nak bila murah kan..

    ReplyDelete
  8. Heee..kita baru je beli somebymi dgn sunscreen 3w clinic tu. Harap2 sesuai la dgn kulit.

    ReplyDelete
  9. The Ordinary tu i memang pakai hehe dengan sunscreen tu. Tp somebymi produk pun memang not bad tp mmg i beli pun skrg byk guna shopee je sebab mudah

    ReplyDelete
  10. Nak beli herba essense tu haaa, Sis memang pakai tu, nampak harga murah tu haaaa...Nutox tu pn sama laa..adeii seremmmnyaa nunggu 12.12

    ReplyDelete
  11. Huaaaa banyak nye sale... Dah la 11-11 kita melabur duit... Ni sale 12-12 pulak heheehhe tapi puas hati dapat harga murah

    ReplyDelete
  12. Best best semua brg atie share.. dan utk jualan 12.12 kat shopee ni mmg best

    ReplyDelete
  13. Tolongla jangan meracun I untuk shopping lagi ni. Hahaha. Banyak betul diskaun ni

    ReplyDelete
  14. wow, i love this list. makes it so easy for me to look for the brands that i can buy on discount when 12.12 arrives. cant wait to shop!

    ReplyDelete
  15. semua item kat atas tu saya nak. Kayman essence dah nak habis. kena beli baru. Shampoo tu murah, saya beli rm25. AHAHAH!

    ReplyDelete
  16. wahh banyaknya hehe. nampak best best semuanya :) hee. love sangat

    ReplyDelete

Powered by Blogger.