VENYSS BUKA PELUANG JANA PENDAPATAN DAN BINA KERJAYA – TANPA MODAL !!

Zaman serba memerlukan duit dengan kos peningkatan hidup yang saban meningkat – korang masih sempat mempertimbangkan untuk sama-sama bina kerjaya dengan menjadi Usahawan Venyss. Tanpa modal pun dah boleh bina jaringan perniagaan bertaraf antarabangsa.


Kerja Dari Rumah 2021

Venyss telah ditubuhkan pada awal tahun 2012 dan berkembang dengan positif membentuk platform dalam talian yang menjual barang kemas seperti cincin, rantai, loket, anting-anting dan gelang dalam pelbagai reka bentuk. Sentiasa berusaha menjadi yang terbaik dalam industri perhiasan, Venyss akan memastikan pelanggan mendapat kualiti terbaik.


VENYSS



Tida hanya mengeluarkan produk-produk berkualiti, Venyss juga berlapang dada menerima usahawan yang mahu menceburkan diri dalam bidang perniagaan berkaitan dengan barang perhiasan. Nahhhhh—Bukan sekadar menjemput dan membuka peluang, tetapi Venyss juga menerima pendaftaran TANPA MODAL dan bimbingan berterusan sehingga korang mampu berdiri.


Buat Duit Dari Rumah

Venyss Malaysia

Surirumah Bergaji

Telah pun bermula pada penghujung Ogos 2020 haritu, Venyss menyasarkan setiap dari ahlinya mampu menjana pendapatan paling kurang empat angka dan boleh menikmati kehidupan seperti yang mereka mahukan.


Dropship 2021

Kalau tanya pendapat kakak, memang kakak sarankan korang jadi DROPSHIP – lah. Sebab korang tak payah simpan stok dan hanya perlu promote untuk menjual. Kalau ada sebarang tempahan dari pelanggan pun, korang hanya perlu submit ke HQ dan HQ akan uruskan. Zaman media sosial ; kerat jari kakak yakin korang mesti ada paling kurang Facebook. Dapat bayangkan tak ? Hee~

Masih mengekalkan sistem MENTORING, Venyss takkan biarkan setiap dari ahli mereka yang menjual tercicir maklumat ataupun sebarang promosi. Segala keperluan untuk pengiklanan akan dibekalkan termasuklah gambar, copywriting, platform, product knowledge,  do’s & don’t dan pelbagai teknik marketing untuk tingkatkan sale.

Paling kakak kagum bila setiap dari kumpulan yang bernaung di bawah empayar Venyss ni saling menyokong antara satu dengan yang lain, sentiasa positif dan memimpin tangan ahli yang lain untuk mencapai target. Best kan ? Bukan senang nak duduk dalam circle yang saling menolak ke hadapan untuk capai kejayaan – Venyss menawarkan ITU semua untuk korang tau.

Jangan kata kakak tak payung !!

Hatta korang ZERO ilmu pun Venyss mampu didik dan membentuk korang menjadi usahawan yang berjaya. Yang penting perlu ada kesungguhan untuk mengubah kehidupan dan jadi jauh lebih baik dari sekarang.


Side Income 2021


HATI ITU SIFATNYA BERBOLAK-BALIK.

Dan kalau korang nak pergi jauh dalam sesuatu bidang, jangan pergi sendirian. Duduklah dalam kumpulan dan binalah empayar bersama.

Carilah ilmu dan duduklah dalam kalangan mereka yang positif. Sedikit sebanyak, aura positif tu dapat bantu korang untuk pergi jauh. Bukan sekadar DROPSHIP Venyss, korang boleh berjaya sehingga ada kedai Venyss sendiri !! Siapa tak nak jadi boss ? Hee~


TANPA WANG PENDAFTARAN ; gais !!


Tak adil rasanya kalau korang asyik salahkan keadaan ekonomi sekarang – NI !! Venyss membuka peluang seluas-luasnya untuk korang bina kerjaya dan jana pendapatan dengan jumlah berapa yang korang mahukan. Well—Sikit-sikit lama-lama jadi bukit, bila bukit memberikan hasil – jam tu lah tuaian dapat membantu orang lain.

Faham tak tu ?

Hahahaha~



Kalau korang berminat untuk menjadi salah seorang dropship Venyss, mungkin link kat bawah ni boleh bantu korang.


https://bit.ly/nakjdVJC

https://bit.ly/nakjdVJC

https://bit.ly/nakjdVJC



LOVE ;

ATIE ADNAN


12 comments:

  1. jadi dropship ni mudah sebab tak perlu pegang barang. Kalau emas macam ni mesti takut nak simpan banyak2 dalam rumah. Sesuai sangat untuk suri rumah ataupun student cari side income dengan venyss sebab sekarang demand untuk emas tengah tinggi

    ReplyDelete
  2. bisnes macam ni sangat sesuai buat suri rumah. mereka tahu pasal emas dan minat berniaga

    ReplyDelete
  3. sesuailah untuk suri rumah atau mereka yang mempunyai masa untuk berniaga dan jana pendapatan dengan menjadi dropship! bolehlah tambah pendapatan diwaktu2 begini.

    ReplyDelete
  4. Wah macam best je bila buat bisnes tapi tak ada modal ni. Kena usaha lebih sikit je kan sebab group support semua dah ada

    ReplyDelete
  5. Buat bisnes dropship ni memang untung. Tak payah simpan stok dan tak payah keluar modal. Yang penting, kena rajin.

    ReplyDelete
  6. Timing bagus betul, tengah pendemic gini ramai mencari kerjaya jualan online kan.. anak pun sama sekarang, nanti nak share kat anak Sis mengenai Venyss ni, kotlah dia nak join ...

    ReplyDelete
  7. Cantik aksesori dia. Bagus buat program macam ni. Boleh bantu mereka menambah income

    ReplyDelete
  8. Bagus ni kalau dapat jana pendapatan dengan cara macam ni. Kita x rugi pun

    ReplyDelete
  9. Terbaik untuk kita wanita yang 'adore' barang kemas terjun ke bisnes produk emas. Dropship bagus sebab risiko boleh dikatakan tiada. Syarat pun bagus insyaAllah mampu. Mesti buat kalau nak berjaya.

    ReplyDelete
  10. Bagusnya brand ni.. Actually macam win win situation juga kan utk both the company and mereka yang buat dropship ni..

    ReplyDelete
  11. fuh.. cantiknya aksesori semua ni.. rasa nak beli je.. TB memang suka aksesori macam ni tapi tu la.. nak keluar pun dah tak tau bila.. time covic menular ni..

    ReplyDelete
  12. Bagus jugak Venyss punya plan bisness klu kak pun mungkin join yg dropship klu yg betul2 nak join lgpun cantik2 aksesori dia

    ReplyDelete

Powered by Blogger.