CRYSTAL SKIN ; FORMULASI TOMATO KRISTAL UNTUK KULIT LEBIH CANTIK DAN SIHAT

Memiliki kulit yang sihat dan tanpa cela adalah impian setiap dari kita tak kira lelaki ataupun wanita namun pemilihan produk yang betul, selamat dan berkesan antara risiko yang perlu diambil oleh pengguna. Crystal Skin dari Rish Beauty yang diperbuat dari bahan-bahan yang berkualiti antara jenama produk kesihatan dan kecantikan diyakini rakyat Malaysia kerana mampu menangani masalah berkaitan kulit.


Tips Hilangkan Parut Jerawat


Crystal Skin merupakan makanan tambahan yang diperbuat dari bahan semulajadi, berkhasiat dan berkualiti tinggi agar pengguna menikmati khasiat setiap satu dari bahan yang digunakan secara maksima. Terbukti dapat mencantikkan kulit dan merawat kulit dari dalaman - Crystal Skin diperakui mengikut klasifikasi mengikut piawaian dari Kementerian Kesihatan Malaysia.



CRYSTAL SKIN RISH BEAUTY




Merupakan produk tempatan bumiputra Muslim, Crystal Skin berstatus Halal dan mempunyai akreditasi GMP (Good Manufacturing Practice), HACCP (Hazard Analysis Critical Control Point) dan ISO 22000 yang dijamin selamat dan tidak memberi kesan sampingan kerana hanya menggunakan bahan semulajadi dan telah diuji secara klinikal. Hanya menggunakan bahan-bahan yang dikawalselia dibawah gred makanan oleh Bahagian Keselamatan Dan Kualiti Makanan KKM, Crystal Skin dari Rish Beauty mempunyai ratusan testimoni yang diperakui positif dalam membantu merawat masalah kulit.


Menggabungkan khasiat dari tomato kristal, habatussauda, vitamin C, kolagen, ekstrak biji anggur dan juga jus anggur hitam yang mana kesemuanya sangat terkenal untuk kecantikan luaran dan dalaman.


Tips Kulit Glowing


Bukan sekadar mencantikkan kulit, Crystal Skin dari Rish Beauty juga mampu merawat masalah kulit, mengurangkan pertumbuhan jerawat degil, memudarkan parut, mengecilkan liang pori, meratakan tona kulit, mengurangkan masalah kulit berminyak, memberi kesan glowing sekaligus menyingkirkan kulit kusam dan juga menambah kelembapan pada kulit.


Bukan satu.
Tapi secara keseluruhannya, Crystal Skin mampu menangani lapan permasalah popular pada kulit hanya dengan sekelip mata.


Tips Hilangkan Parut Jerawat


Cara yang betul dan terbaik untuk mengambil Crystal Skin supaya usaha tidak sia-sia, kakak cadangkan korang :

  • Elakkan minuman berkafien, beralkohol dan berkarbonat untuk mendapatkan kesan yang lebih baik.
  • Minum 2 - 3 liter air masak setiap hari untuk mempercepatkan proses keberkesanan Crystal Skin.
  • Amalkan gaya hidup yang sihat seperti tidak merokok, menjaga pemakanan, mengurangkan pengambilan makanan berminyak dan jadikan senaman sebagai rutin.
  • Konsisten amalkan Crystal Skin setiap hari sebelum sarapan.






CRYSTAL TOMATO



Crystal Skin dari Rish Beauty menggunakan Tomato Kristal sebagai ejen utama yang mampu bertindak sebagai pelindung dari sinar UVA dan UVB disamping berfungsi sebagai anti-oksidan untuk melindungi kulit dari kerosakan yang berpunca dari radikal bebas. Ia terbukti sangat baik untuk menjaga kesihatan kulit dan mengembalikan struktur kulit yang lebih sihat. Tidak memudaratkan pengguna, Tomato Kristal merupakan makanan semulajadi yang terdiri daripada tomato dan L-Sistein merupakan makanan tambahan yang diluluskan oleh FDA.


Unik kan ?


Tomato Kristal

Pengasas Crystal Skin iaitu Tuan Airiey Sayuti berbesar hati buat promosi besar-besaran untuk pembaca blog kakak. Dan !! Korang juga berpeluang memenangi iPhone 12, koleksi barang emas dan juga hadiah lain yang bernilai hampir RM 20,000.00. Caranya mudah je !!


Beli produk Crystal Skin dari :



Setiap kotak yang korang beli, korang akan dapat SATU entri untuk Cabutan Bertuah yang akan dijalankan secara LIVE di Facebook Rish Beauty. Semakin banyak kotak yang korang beli, semakin tinggi peluang untuk menang. Menarik kan ? Hee~


Untuk maklumat lanjut, mungkin link kat bawah ni dapat membantu korang.

LAMAN WEB : https://www.rishbeauty.com
INSTAGRAM : https://www.instagram.com/rishbeautyhq
TIKTOK : https://www.tiktok.com/@rishbeautyhq
HOTLINE : +60-11-62000032 



No comments:

Powered by Blogger.