PUSS N BOOTS SINGGAH AEON MALL !! ADA BANYAK AKTIVITI MENARIK DAN PELBAGAI HADIAH UNTUK DIMENANGI.

Peminat Puss In Boots yang licik dan panjang akal mesti tertunggu kemunculan beliau di Malaysia. Kan ? Hee~ Dengan bangga dan terujanya, Puss In Boots akan berada di AEON Mall terpilih sempena musim cuti sekolah yang akan tiba tak lama lagi dan sekali gus menyambur perayaan Krismas pada 25hb setiap tahun.


Puss In Boots

Beliau yang dikenali dengan pelbagai nama seperti The Stabby Tabby, El Macho Gato, The Leche Whisperer - Akan menemui korang sebelas cawangan AEON Mall terpilih iaitu :

  • AEON Bukit Tinggi
  • AEON AU2, Setiawangsa
  • AEON Cheras Selatan
  • AEON Metroprima
  • AEON Rawang
  • AEON Bukit Raja
  • AEON Tebrau City
  • AEON Bandar Dato’ Onn
  • AEON Kulaijaya
  • AEON Bukit Mertajam
  • AEON Ipoh Station 18

Sempena pelancaran filem Puss In Boots : The Last Wish di pawagam, 22hb Disember nanti. Sesi bergambar bersama si Puss adalah terhad dan berdasarkan siapa cepat, dia dapat.


Puss In Boots : The LAst Wish

Pihak AEON Mall sendiri telah menyusun pelbagai aktiviti menarik untuk para pengunjung menikmati cuti bersama keluarga tersayang. Antaranya aktiviti interaktif yang menyeronokkkan, laluan ajaib Fallen Wishing Star dan banyak sudut dengan hiasan yang menarik pastinya insta-WORTHY bertemakan Puss In Boots.


Filem Puss In Boots 2022

Tak pulang kosong sebab pihak AEON Mall dengan kerjasama GCS dan TGV nak bagi sepasang tiket Puss In Boots : The Last Wish secara percuma untuk 100 orang. Cara pun mudah je.


Langkah 1
Like, Follow akaun media sosial AEON Mall, GSC dan TGV page ( IG dan FB )

Langkah 2
Tangkap gambar PALING KREATIF berlatarbelakangkan atau bersama karakter Puss in Boots di AEON Mall dan post ke akaun media sosial korang.

Langkah 3
Tak payah caption panjang berjela, cukup letak #AEONMALLHeroHoliday dan tag TIGA orang kawan.


 TAK HABIS KAT SITU !!!

Sebab korang juga berpeluang memenangi hadiah bernilai sehingga RM 37,000.00 dengan menyertai Count The Cat Contest. Cara nak menang pun mudah sangat.


Langkah 1
Belanja minimum RM 30.00 dalam satu resit

Langkah 2
Kira dan anggarkan bilangan watak kucing yang ditampilkan

Langkah 3
Hantar jawapan dengan mengimbag kod QR, muat naik resit dan isikan butiran peribadi korang.

AEON Mall Shah Alam


Anak-anak boleh meneroka dan bermain di sudut permainan bertemakan The Last Wish Adventure Games dan Puss In Boots Zipline Adventure - Penyertaan PERCUMA dengan perbelanjaan minimum RM 30.00 untuk ahli AEON dan RM 60.00 untuk bukan ahli AEON dalam dua gabungan resit pada hari yang sama.


Tak cukup ? Hee~

Daftarkan anak-anak korang untuk menyertai sudut Mewarna Merry Pawsome ataupun nak lagi extreme, daftarkan mereka untuk menyertai Peraduan Mewarna Puss In Boots.


Puss In Boots movie 2022

✨ Puss in Boots : The Last Wish akan ditayangkan di pawagam seluruh negara pada 22hb Disember 2022.


2 comments:

  1. Replies
    1. Kannnnnn !! Hee~ Puss In Boots ni memang karakter kegemaran kanak-kanak.

      Delete

Powered by Blogger.