CARA MAKAN NUTRIFERON DENGAN DOS YANG BETUL UNTUK MENGUATKAN SISTEM IMUN

March 06, 2017

dah dua minggu timeline FB kakak dihujani dengan status mak mak yang risau dengan tahap kesihatan anak dorang.. nape eh ? tengah musim tak sihat ke sekarang ni ? em.. risau palk ha kalau berjangkit kat #duanur.. ape benteng untuk mengekalkan tahap kesihatan kita ? tak de kan selain dari minum air masak dan pakai mask 24 /7.. 


ha ? tahan plak ko nak pakai mask memanjang.. hee~


korang tau tak yang Shaklee sendiri ada produk untuk menguatkan sistem imun badan kita terutamanya kanak-kanak yang bergaul bebas kat sekolah ? haa.. tau ? ke tak tau ? ke baru pertama kali dengar ? hee~ yaa.. nama dia NUTRIFERON..

APA ITU NUTRIFERON ?

nutriferon merupakan serbuk halus yang telah diformulasikan secara khusus untuk Shaklee SAHAJA untuk meransang pengeluaran interferon secara semulajadi oleh tubuh.. kenapa interferon ? haa.. sebab interferon mampu meransang dan mempertingkatkan sistem imun untuk tubuh badan kita..

BAGAIMANA NUTRIFERON BERFUNGSI ?

haa.. kakak explain secara ringkas la eh.. malas nak meleret, nanti korang muntah plak.. hee~ korang pernah tengok dokumentari pasal pasukan penyelamat bomba berhadapan masa loceng kecemasan berbunyi ? bila loceng tu berbunyi jek, bergegas la anggota bomba yang lain bersiap, berlari, melompat, terjun dan terus siap sedia untuk menyelamatkan subjek..

interferon nih dia - sama - macam loceng tu laa.. bila ada bendasing ( bakteria / virus / kuman ) masuk ke dalam badan kita, ia bertindak melawan bendasing tu.. 


bila kita makan nutriferon, badan mula bagi signal untuk interferon mengejutkan mana-mana antibodi yang masih tidur untuk melawan bendasing yang masuk dalam badan.. jadik !! lebih cepat la badan kita bertindak untuk melawan penyakit dan lebih cepat la sembuh..


SIAPA YANG PATUT AMBIL NUTRIFERON ?

  • ibu yang menyusukan anak dan anak kerap demam / selesema / batuk berpanjangan
  • mereka yang selalu sangat demam dan selesema dalam tempoh yang lama
  • yang susah nak makan vitamin C secara konsisten
  • pesakit kanser / tumor / ketumbuhan
  • kaki travel
  • mereka yang terdedah kepada penyakit
  • tak suka makan vitamin banyak-banyak ? haa.. gantikan dengan nutriferon
  • pesakit alergi dan ekzema

DOS NUTRIFERON SHAKLEE

1 : untuk kegunaan harian
  • 1 paket sehari
    • tuang jek kat dalam mulut / campur dengan minuman suam atau sejuk bila bila masa yang korang rasa sempat..
2 : merawat penyakit kanser
  • 1 - 3 paket sehari
    • nak lagik best, korang amik skali dengan SR Vitamin C untuk tindakan yang lebih cepat dan efektif memerangi sel kanser..
3 : untuk kesihatan kanak-kanak
  • 1 / 3 paket untuk seminggu pun dah okay sangat tapi kalau anak korang kerap demam / tak sihat boleh bagi 1 / 3 paket setiap hari sampai sembuh.. 
  • nak bancuh cemana ? hee~ macam biasa la.. ikut kesesuaian anak korang.. nak campur dengan susu dorang pun okay jek  tak de masalah..

PENTING !!!

sebaik saja korang amik keputusan untuk amalkan nutriferon secara konsisten, kakak nasihatkan korang untuk jaga pengambilan air masak jugak.. 3 liter jangan kurang untuk kesan yang lebih efektif.. sama jugak kalau untuk anak-anak korang eh.. paling kurang 2.5 liter..

BACA SINI --> SUPPLEMENT TERBAIK UNTUK KANAK-KANAK

kalau benda best, mesti orang cari.. kan ? kalau orang cari, mesti ade yang suka dan tak suka.. hee~ nah !!! kakak share.. apa kata rakyat Malaysia tentang NUTRIFERON Shaklee ni..

MERAWAT DEMAM DENGGI

 MERAWAT ASMA


ANAK KERAP DEMAM

IBU DALAM PANTANG DEMAM


hee~ semua yang berkaitan dengan imun jek nih..

HARGA NUTRIFERON SHAKLEE

sekotak nutriferon Shaklee ada 30 sachet.. bermakna kalau untuk kegunaan orang dewasa ( 1 paket sehari ) memang ngam la untuk stok sebulan dan itu pun kalau korang tak ngelat la.. hee~ kalau untuk kanak-kanak 1 - 13 tahun boleh tahan dalam 2 - 3 bulan untuk sorang.. em.. dan hanya berharga RM 181.25 jek weyh !! 

ha ? mahal ke ? em.. kalau kakak kasik harga murah, korang nak ? hahaha~ mesti la nak kan.. dah la barang best lepas tu dapat murah plak.. kalau nak, korang kena :


jangan lupa contact kakak untuk konsultasi !!


You Might Also Like

0 comments

RAKAN BLOGGER !!

G+ FOLLOWERS