A TALE OF SPRING DARI TRACYNC® SCARVES UNTUK GAYA KOLEKSI RAYA 2018

nak raya gaissss ~~ bukan baju je yang dititik beratkan oleh wanita, malahan tudung yang mengikut peredaran fesyen juga menjadi sasaran untuk tampil manis di Hari Raya.. nah !! terunggul dalam kelasnya, Tracync® Scarves tampil dengan kemewahan batu Swarovski disetiap helai tudung pasti membuatkan pemakai tampak mewah – manis – eksklusif..




sempena Gaya Koleksi Raya 2018, Tracync® Scarves tampil mengetengahkan tema A Tale Of Spring yang dijadikan keoleksi khusus sempena lebaran akan tiba tak lama lagi..


A TALE OF SPRING BY TRACYNC® SCARVES


tracync_gaya_koleksi_raya_2018


menampilkan 24 koleksi dari jenis kain bawal premium mudah bentuk ( voile Jepun ) yang terdiri daripada rona cool blue ke dusty dunes.. memang sangat cantik dan sejuk mata memandang.. hee~  tangan kakak pun ikut gatal mintak untuk menyambar barang sehelai dua untuk koleksi peribadi kakak sendiri.. cantik, siapa tak nak.. kan ?




dengan perincian batu Swarovski yang bersinar menghiasi elok disetiap tudung Tracync® Scarves yang dihasilkan secara buatan tangan ( handmade ) juga boleh didapati mengikut citarasa pembeli.. ye la.. kot kalau korang ada design sendiri, bagitau jek dorang nanti dorang boleh buatkan..

Tracync® Scarves
tahniah TRACYNC® SCARVES

nah !!

sedikit sorotan peragaan koleksi A Tale Of Spring by Tracync® Scarves pada Gaya Koleksi Raya 2018..



kalau korang berminat untuk melaram menggayakan tudung bawal eksklusif dari Tracync® Scarves  ni, korang boleh pergi ke :

LAMAN WEB : http://tracync.com

blogger_malaysia

1 comment:

  1. Bila cakap pasal Swarovski, Woww jenama ini bukan biasye biasye. Memang ada ada betul ni.

    Btw geram tengok pipi model tudung tu. Eh! sorry salah tempat ni nak cakap .. hehehe ...

    ReplyDelete

Powered by Blogger.