SOFEAROSE NAK BAGI DUIT RAYA BERJUMLAH RM 3,000.00 !!!!

Dah lah duduk kat rumah, online shopping je keje lepas tu menang plak RM 3,000.00 dari Sofea Rose – memang ship gile lah kife camni. Kakak pun seronok time menaip ni. Hee~


Peraduan Duit Raya SofeaRose

Korang beli je apa-apa barang SofeaRose sepanjang tempoh PKP ( Perintah Kawalan Pergerakan ) ni sebab korang berpeluang memenangi RM 500.00 setiap bulan, selama enam bulan berturut yang menjadikan jumlah keseluruhan kemenangan adalah RM 3,000.00 !! Dah macam duit KWSP plak ha.


DUIT RAYA 2020



Jenama hijab dan pakaian muslimah trendy – SofeaRose yang sudah menempa nama seawal tahun 2014 sememangnya tidak asing lagi dikalangan pecinta fesyen. Tidak pernah culas mengambil berat tentang perkembangan kaum wanita, khusunya – SofeaRose sentiasa mahukan yang terbaik buat semua bakal pelanggan dan juga peminat tegar dan sebab itulah mereka mahu berkongsi RM 3,000.00 dengan korang !! Serius !! Dengan sejumlah RM 3,000.00 tu korang boleh buat macam-macam gais.






Tersenyum lettew--
Hahahahah~ Ya !! Kakak pun tersenyum gais !!

SofeaRose sangat aktif menzahirkan pelbagai idea dengan gaya Art To Wear yang pernah digayakan di pentas antarabangsa seperti London pada tahun 2016 dan Madrid di tahun 2017. Melebarkan empayar dengan menjalinkan kerjasama antara SofeaRose dan Erra Fazira melalui pelancaran The Primadona Series dan tahun ini menampilkan 40 pilihan koleksi raya mewah menerusi SofeaRose x Diana Danielle Grandeur Raya 2020.


Tabung Covid19 SofeaRose


Sangat prihatin dengan isu terkini, SofeaRose turut melancarkan Tabung Covid-19 SofeaRose dengan memberikan 5% hasil jualan kepada keluarga yang terjejas pendapatan dan sumber makanan harian. Menyedari ia adalah sesuatu yang sangat bermanfaat kepada masyarakat, SofeaRose juga telah membubarkan yuran pendaftaran dropshipper bagi membantu mereka yang mahu menjana pendapatan dari rumah. Try lah !! Mana tahu sedikit sebanyak dapat tambah tambah duit belanja dapur ke kan..

Menerusi program #DuitRayaSofeaRose, seorang pemenang akan menerima ‘duit raya’ sebanyak RM 500.00 selama enam bulan yang akan dikreditkan secara konsisten pada 5hb setiap bulan - dan menjadikan jumlah keseluruhan adalah RM 3,000.00. Cara nak menang pun mudah jeeeeeeeee--


Dropship Tanpa Yuran Pendaftaran

Korang cuma perlu membuat pembelian serendah RM 109.00 melalui :


atau


atau


atau


Tapi !!
Khusus untuk pembaca blog kakak ni lah kan, kakak nak belanja korang 10% ni. Nak tak ? Hee~ Gile tak nak plak kan ? Masa korang nak check out tu, korang masukkan coupon code :



ATIE10




Dan !!
Kalau korang menjadi yang terawal, korang akan dapat dua penyertaan !! Nah !!
Bermaksud – dua kali ganda peluang untuk korang menang lah. Gitteww--


Dropship Tudung SofeaRose

STAY TUNED kat semua channel SofeaRose tau sebab dorang akan umumkan pemenang secara LIVE kat Facebook dan Instagram !! Jangan lupa beli dan sokong produk SofeaRose sebab korang bukan sekadar membeli produk yang berkualiti je tapi dalam masa yang sama korang juga bersedekah tau. Tak KOSONG. Hee~


LOVE ;
ATIE ADNAN


10 comments:

  1. wahh lumayannyer hadiah rm3k tuuuh., ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye wakkkkkkkkkkk.. wang besar wak !! saya putar halim.. hee~

      Delete
  2. Waah wah.... syioknyaa dpt 3k tu.. makcik kayo! makcik kayo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha~ kan !! boleh topup barang dapo best2 ni..

      Delete
  3. Replies
    1. aamiin-- tak sabar nak tau siapa pemenang.. hee~

      Delete
  4. bestnya kalau menang. :))
    Ok, akak nak berangan kejap kalau menang RM3K tu nak buat apa, ekeke.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha~ berangan tak salah kan kak.. kalau atie dapat, atie nak beli emas kak.. nak simpan untuk anak2..

      Delete
  5. Nak lah.. banyak tu RM 3000, mmg raya sakan wlpun time PKP nie..

    ReplyDelete
    Replies
    1. banyak kannnnnnnn ? hee~ sape nak bagi sis ? jom lah join..

      Delete

Powered by Blogger.